חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם רוחמה מקנאה באחיה הזמר עקיבא? ואיזה סוד על חייה היא חושפת לראשונה בראיון

רוחמה בן יוסף מספרת על הדרך להיות יוצרת מובילה המופיעה בפני נשים בלבד

שתפו :

רוחמה בן יוסף, זמרת ויוצרת מובילה שמקפידה על ההלכה ומופיעה מול נשים בלבד, בראיון אישי לשרון רוטר, מספרת על דרכה המיוחדת.

רוחמה מספרת שאת רוח היצירה, השירה וההלחנה היא קיבלה כבר בבית אבא. אביה של רוחמה, הרב דוד תורג'מן שליט"א, הוא ראש ישיבת ההסדר בדימונה. אחיה הוא הזמר והיוצר המצליח עקיבא. את תהליך התשובה שלה לחיק היהדות עברה בתנועת "ראש יהודי" וכיום היא נחשבת לאחת הזמרות המובילות והמצליחות במגזר הדתי.

"המוזיקה אצלי היא אמצעי, לא מטרה. דרך המוזיקה אני מגיעה אל הלב, אל הרוח, אל הקב"ה", מספרת רוחמה. היא התחילה עם המוזיקה כאמצעי טיפולי בנערות, ומשם הגיעה אל היצירה האישית שלה. היא גילתה כי באמצעות היצירה שלה היא מרפאה גם את עצמה, ומגיעה עמוק אל תוך הלב. "היצירה היא תהליך", מספרת רוחמה, "התוצאה היא לא השלב המשמעותי, אלא הדרך עצמה אל היצירה היא המשמעותית בעיני".

https://tovnews.co.il/%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%aa/

רוחמה מספרת על ההבדל בין זמרים גברים שיכולים להופיע מול גברים ונשים, כמו אחיה המפורסם, לבין זמרות שמופיעות מול נשים בלבד. "אני לא מקנאה בהצלחה של עקיבא, לכל אדם יש נתיב, לו יש את הנתיב שלו ולי את הנתיב המיוחד שלי שתכנן לי הקב"ה", היא אומרת. אם כבר, מספרת רוחמה, אחיה מקנא בה. להיות חלק מתעשיית המוזיקה זה כובל ומלא לחץ, ורוחמה משוחררת מכל זה. היא בעולם עם חוקיות משלו, רוחני ומשוחרר יותר. היא מספקת לנו תובנה רוחנית עמוקה: "דווקא כשאני מתמסרת לגבולות ההלכה, האינסוף יכול להתגלות".

צפו:

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום