חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הם גייסו שלושה עדי מדינה כשהם יודעים שאין להם שום מידע"

בעקבות עדותו של ארי הרו במשפט נתניהו, שהגיעה לידי דמעות, חושף עו"ד עידו שיפוני מ"האולפן הפתוח" בראיון לאורנה ישר, את עומק השחיתות

עד המדינה ארי הרו, ביום עדותו במשפט המו"לים,9.5.23 (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

ארי הרו היה ראש הסגל של נתניהו בשנים בהן נחקרו העדים בתיק 2000, הוא זה שקבע את הפגישה בין נתניהו לנוני מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות". הראיה העיקרית עליה מבוסס תיק 2000 היא שתי הקלטות שביצע ארי הרו בסוף 2014, ובהן מתועדות השיחות בין מוזס לנתניהו. בכתב האישום נכתב כי מוזס ניסה לשחד את נתניהו להסכים להגביל את מתחרהו "ישראל היום", ובתמורה יופחת הסיקור העוין של נתניהו ב"ידיעות אחרונות" לפני בחירות 2015.

ב-2015 נעצר ארי הרו לחקירה על עסקיו הפרטיים, ושיתף פעולה באופן מלא, אך התברר שהחוקרים התעניינו בכלל בנתניהו וחיפשו לגביו חומרים מפלילים. לשם כך הם השתמשו בטלפון של הרו, ומצאו בו את הקלטות הפגישות עם מוזס – בהן השתמשו באופן לא חוקי. יתרה מכך – יש הוכחה שהם ידעו על קיומן יותר משנה לפני כן.

חודשים ספורים אחר כך, ביולי 2015, נעצר הרו ברגע שירד מהמטוס בשובו ארצה מעסקיו, והתבשר שנוספו כלפיו חשדות נוספים של שוחד ושל הלבנת הון. הפעם החוקרים הבהירו לו מפורשות, תוך הפעלת לחצים כבדים, שיוכל לצאת מזה אם ימסור מידע מפליל על נתניהו.

פרט חשוב נוסף הוא שבפרשת ארי הרו רואים כנראה לראשונה שימוש בפגסוס.

"הדבר החמור ביותר הוא שלחוקרים לא היה שום מידע על פשע – הם תפסו אחד אחד ממקורביו של נתניהו וחיפשו עליו חומר בלי לדעת מה הם מחפשים. אנחנו רואים את זה עם כל עדי המדינה", אומר עו"ד עידו שיפוני.

מדוע הפרקליטות ממשיכה "למשוך" את התיק על אף הפערים הרבים שמתגלים בו?

צפו בראיון המלא

דרור אידר: הערבים מתבכיינים, הם לא היו מוכנים להתפשר

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דמע
דמע
1 שנה לפני

הם ( ה"פלביסטים" ממשכי דרכו של המנהיג הבוגד יוסף פלביוס)נמצאים נפשית בצד אוייבי ישראל ממוצא אירופאי. ונלחמים בציונים. ממש כמו בתקופת הסזון לצד הבריטים, בשם הספר הלבן.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום