חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר הנכבה חושף את השקר הגדול שהשמאל עושה בו שימוש

ד"ר גרשון הורוביץ מציג שורה של עובדות היסטוריות ממקורות חיצוניים שמוכיחים שבארץ ישראל היה מיעוט ערבי ורובו היגר לכאן ולכן כל הטענות על גירוש ונכבה הן המצאות ותעמולה

שתפו :

ערביי ישראל מציינים את ה-15 במאי, תאריך הכרזת העצמאות הלועזי בשנת 1948, כיום ה"נכבה" האסון של הערבים שגורשו מערי ישראל במהלך מלחמת השחרור.

ד"ר גרשון הורוביץ בדק את העובדות ממקורות רבים אותן הוא מציג בראיון עם יגאל מלכה שמוכיחות שרוב הערבים שגורשו מישראל בכלל לא היו פליטים, ולא נולדו בישראל אלא היגרו לכאן בתקופת המנדט הבריטי.

הורוביץ: "הייתי מזכיר הנהלת הליכוד כשהייתי סטודנט, ואני זוכר שנפגשתי עם סטודנטים מחו"ל ואז צחקנו כשאמרו "עם פלסטינאי" והיום זה נהפך למיינסטרים".

הורוביץ גם מספק רק חלק מההוכחות שמצא: "ב-6 שנים בתקופת המנדט בין 1930-1936 היו שני מיפקדים של הבריטים והסתבר שמספר הערבים בחיפה גדל ב80%. ב-1867 ביקר בארץ מארק טווין שאפשר להגיד שלא היה ציוני, והוא ראה כדבריו ארץ מוזנחת ומסכנה ולא ראה תושבים. בסוף התקופה העותמאנית יש היסטוריון שעשה מפקד אוכלוסין בירושלים היו מעט יהודים אבל היו יותר מאשר הערבים והנוצרים ביחד אז איפה הערבים שאומרים שהם נולדו כאן? ואני לא אומר דעות אלא עובדות ומספרים. היה פרופ' הרמן שכתב ספר ב-1882 והוא ספר 150 אלף ערבים בפלסטינה, ורובם ישבו באיזור ההר, בג'נין, בשכם ובחברון. רוב הערבים שהיו כאן ב-48 אלה כאלו שהיגרו לכאן בתקופת המנדט".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

אלוף במיל׳ עוזי דיין: מדוע ערביי יו״ש רוצים לחיות תחת שלטון חמאס?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אזרח
אזרח
1 שנה לפני

כל התמימים שחושבים שכיפת ברזל או שרביט קסמים עובדים ומסוגלים ליירט משהו -מוזמנים לראות את ההוכחות של חתן פרס ביטחון ישראל שתלונתו הוכרה על ידי מבקר המדינה, בסרטון הבא:
https://youtu.be/-zh1ABdRIzo

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום