חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיים סיכוי שיכהן ראש עיר ערבי בירושלים?

הדמוגרפיה בירושלים עלולה להוות סכנה לריבונות היהודית בעיר הבירה. הפובליציסט ואיש ההתיישבות בועז העצני מצא לכך פתרון די פשוט ומטיל את האחריות על ממשלת הימין שמתעלמת מסוגיות לאומיות קריטיות

שתפו :

צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בירושלים חיים כארבע מאות אלף תושבים ערבים. כיצד לא נבחר עד כה אף ראש עיר ערבי?

לדבריו של בועז העצני תושבי מזרח העיר לא מעוניינים לקחת חלק בבחירות המוניציפאליות לעת עתה, אך בכל זמן נתון עלול להופיע פוליטיקאי שיצליח לשכנע אותם לתמוך בו בהמוניהם וכך עלול להתמנות ראש עיר ערבי לירושלים!

אמנם לא ניתן להתכחש לנתונים הדמוגרפיים אבל לא חסרים פתרונות למצב. העצני מציע לספח את היישובים הסמוכים לירושלים כך שתושביהם ייחשבו כחלק מהעיר ויבטיחו את המשך השליטה היהודית בעיר. הפתרון אינו מסובך, אך הבעיה נמצאת דווקא אצל נבחרי הימין שלא מביעים שום כוונה להתערב ולפעול בנושא.

כמו כן, קיימת הסתה חמורה נגד ישראל בספרי הלימוד של תלמידי מזרח העיר, גם כאן טוען העצני כי ניתן לעצור את ההסתה באמצעות חברי הממשלה.

האם משהו עתיד להשתנות בקרוב?

צפו בראיון המלא:

בועז העצני: מדוע לא זכינו בדור שלנו למנהיג כמו הרצל?

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דני
דני
1 שנה לפני

איזה מזל שהאויבים שלנו יותר טיפשים מאיתנו . אם הייתי ערבי הייתי דורש תעודה כחולה , דורש סיפוח למדינת ישראל , מוכן לשלם מיסים אפילו , זה עוד מיליון וחצי מוסלמים שהימין מלא על מלא מטומטמים חולם עליו בלילה ואז לא רק ראש עיר היה מוסלמי אלא מפלגה ענקית וחזקה שהייתה מראה לנו כמה מטומטמים אנחנו .
אם החרדים יכולים גם הערבים יכולים .
כי אנחנו מטומטמים .

דני
דני
1 שנה לפני

סיפוח ישובים מצליחים כלכלית לירשליים מטרתה אחת שהעובדים ומשלמי המיסים יקחו עוד עניים חלקם הגדול פרזיטים באשמת מנהיגיהם על כתפיהם . מספיק לקשקש העצני . מטרתך ותפיסתך גלויים וברורים .
יש פיתרון יותר טוב
קח ונתק את השכונות הערביות העוטפות את ירושלים ובנה להם מועצה אזורית שלהם . לא ייקראו ירושלים . אותו דבר עשה עם השכונות החרדיות שינהלו אותן רבנים ועסקנים דתיים ואז נפתרה הבעיה .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום