Search
Close this search box.

כתב ערוץ 14: חשתי פחד, הם היכו אותי במקלות

חציית קו אדום נוסף התרחשה בהפגנת השמאל בבני ברק, כשעשרות מפגינים התגודדו סביב כתב ערוץ 14 ותקפו אותו במקלות של דגלים - עתי שלו בראיון לזיו מאור ולהדר מילר

תגיות

שתפו :

בהפגנת השמאל בבני ברק אמש נחצו קווים חדשים, כשאחד מהם היה התוקפנות כלפי הכתב של ערוץ 14. אמנם צוות הכתבים של ערוץ 14 סובל מהתנכלות בכל הדיווחים שלו בחודשים האחרונים מהשטח, אך אתמול, כאמור – הייתה אלימות פיזית.

"אנחנו מותקפים בכל הפגנה אבל אתמול נחצו כל הקווים", מספר עתי שלו, הכתב שהותקף. "זה הגיע לתקיפה פיזית עד שהמשטרה הפרידה".

עוד ציין הכתב כי בפעם הזו הוא הרגיש פחד של ממש. "זאת לא פעם ראשונה ולא שניה, אבל אתמול זה היה חריג כי זה הגיע לאלימות פיזית". האירוע האלים, מילולית ופיזית, התרחש משך דקות ארוכות, כשהשיא שלו היה בזמן שהמפגינים כיסו את מצלמת השידור בדגלי ישראל והיכו את הכתב במקלות של דגלים בראשו ובבטנו. בשלב זה, השוטרים ששהו בסמוך התערבו.

לאחר שירד מהשידור שוטרים ליוו את עתי שלו אל רכבו, כשמאחוריהם מאות אנשים שממשיכים ללכת אחריו תוך פיזור קללות.

כתב ערוץ 14 מציין שיותר משמעניינת אותו התלונה במשטרה, חשוב לו שתצא קריאה מגוף כלשהו: "אני רוצה לעצור את זה".

צפו בראיון המלא:

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

לפני 70 שנה היינו יכולים לחיות יחד. מה קרה ב-70 השנים האחרונות? קבוצות של דתיים (לא כולם כמובן) הקצינו והקצינו והקצינו. זו אינה אנטישמיות להגיד "תעצרו את זה עכשיו!".

לאורך אלפי שנים היהודים נלחמו בתופעות ויהודים שסטו מהדרך — לדוגמא: הגלו מירושלים את מנהיג נטורי קרתא. אפשר לתת לחרדים אפשרות להשתקם ולהצטרף לחברה אבל הדבר הנכון, בהתחשב בכך שהם מכריזים בריש גלי שאינם מוכנים: לגרש אותם למדינת הלכה חדשה לפני שיחסלו את הפרוייקט הישראלי. זה יותר חמור מהתבוללות כיוון שמדובר בפעולה מבפנים אל הפנים. תוך 15 שנים, 18% מהמדינה בלי בגרות! ובמקום 26.2% (2019) כבר יהיו מעל 47% אחוז מהכנסות החרדים תמיכה ממשלתית. זו אינה אנטישמיות להגיד "תעצרו את זה עכשיו!". זו התפכחות שיש יהודים שסטו מהדרך וצריך לתת להם אפשרות להשתקם ולהצטרף לחברה או לגרש אותם למדינת הלכה חדשה. שיעבדו ויממנו את מאות אלפי ה"עילויים" בעצמם. מסורתיים-כאילו-חרדיים מיתממים כאשר הח"כים החרדים דורשים מיליארדים לישיבות ובוכים "גרמניה" או מפגינים יצירתיות מכמירת לב עם יציאות כמו "שמאלנאצים" — אבל זה לא עניין אנטישמי. אל תחמיאו לעצמכם. זו לא יהדות. בקום המדינה האדם הדתי לא התנהג ככה. דורש שנשים יצאו לו מהמרחב בשביל שיוכל לתפקד. במצב הנוכחי, שהם באים בדרישה שהצבא יהפוך לחרדי החדש שמדיר נשים וחייב שכולם יכבדו אותו ויתנו לו דירה ומכונית על חשבון הציבור. עדיף שיקימו לעצמם מדינה נפרדת עם צבא שיתאים להם. שייקחו את המקומות הקדושים. אנחנו נבוא לבקר — רק שייתחשבו ויתנו לבעלים לבוא ביחד עם הנשים. לעג לנשים: הקואליציה לא רק מדירה נשים כשהיא ממנה 24 גברים בלי אף אישה וכשהיא שוללת תקציבים מנשים וכשהיא מצביעה נגד חוקים להגנה על נשים. הקואליציה גם לועגת להן בריש גלי. לוין מבקש תמיכת נשים ומבטיח שהשופטים שלו … הגברים שתמנה הקואליציה החרדית… יידאגו להן. בן גביר עולה לקרוא שמות של נרצחות בזמן שהוא דורש הרשעה קודמת כדי לאפשר הגנה מאנשים אלימים… אלו נותנים כסף לקיצונים שצועקים "שיקסע מנוולת" ברחוב לנשים חרדיות! אפילו הדירו את טלי הצועקת בראש מהפגנת 15 המיליון אבל הביאו במקומה "משפיענית רשת" בשביל לשכנע את החלציים של המסורתי-כאילו-חרדי שלא ישים לב שלוקחים כסף מהילדים שלו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום