Search
Close this search box.

טיפולי שיניים לילדים בהרדמה מלאה

שתפו :

כל הורה לילדים יודע: טיפולי שיניים זה ממש לא רק למבוגרים. בגיל שבו ממתקים הם כל העולם וצחצוח השיניים הוא עדיין לא הרגל מחייב – הם צוברים חורים בשיניים בקצב מהיר, וללא טיפול – הכאב יתגבר ואיתו הנזק לשיניים הסמוכות ולחניכיים. למרות שכיום יש פתרונות לטיפולי שיניים לילדים חוששים, כדוגמת טיפולי שיניים תחת הרדמה מקומית או גז צחוק – עדיין יש ילדים שעבורם רופא שיניים הוא ממש מחוץ לתחום, מסיבות של פחד או מסיבות רפואיות. טיפולי שיניים לילדים בהרדמה כללית – יש דבר כזה! לפניכם כל מה שצריך לדעת על טיפול שיניים בהרדמה מלאה.

 

מתי מומלץ לבחור בטיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?

טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילדים אנחנו נרצה לעשות מסיבות שונות. בראש ובראשונה ישנו הפחד של הילדים, שהוא פחד טבעי, אך כזה שלא מאפשר להם להתיישב על כיסא הטיפולים ולעיתים אפילו לא להיכנס למרפאת השיניים כשהם מזהים את המקום. סיבה נוספת היא סיבה של חשש מפני כאב. בעוד אנחנו המבוגרים יכולים לשאת כאב ומבינים שהוא יחלוף בעוד כמה דקות, עבור הילדים זה עשוי להיות כאב משמעותי ואירוע קשה, שיותיר אותם עם טראומה מרופא השיניים. התייעצות עם רופא השיניים תוכל לסייע לכם להבין האם הטיפול כרוך בכאב משמעותי, או שמדובר בכאב רגעי שהילד יוכל לשאת. סיבה שלישית לטיפול שיניים לילדים בהרדמה כללית היא סיבה רפואית, כדוגמת ילדים עם רפלקס הקאה מוגבר וילדים הסובלים מאוטיזם או צרכים מיוחדים ולא יכולים לשבת ללא תזוזה. כמו כן, במקרים בהם יש צורך לטפל במספר שיניים, ואתם לא מעוניינים להביא את ילדכם למרפאה לסדרת טיפולים, ניתן בטיפול אחד תחת הרדמה מלאה לסיים את כל תוכנית הטיפולים ולצאת לדרך חדשה.

 

באילו סוגי טיפולים ניתן לעשות הרדמה מלאה?

ניתן לעשות הרדמה מלאה בכל סוגי טיפולי השיניים – מהטיפול השיניים הפשוט ביותר שהוא סתימה ועד לטיפולי שיניים מורכבים כדוגמת טיפול שורש והשלמת שיניים. כמובן, הכל כתלות בסוג הטיפול, באורך שלו וברמת הכאב הצפויה להערכתו של רופא השיניים.

 

טיפול שיניים בהרדמה מלאה עושים אצל מומחה

לא נחשוף בפניכם סוד אם נספר שהרדמה כללית היא פרוצדורה רפואית בעלת סיכונים מסוימים, הגם כשמדובר בהרדמה לפרק זמן קצר ובקבוצת ילדים, שאמורים להיות בריאים. לכן, טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה חייבים לעשות במרפאה מוסמכת, אשר מחזיקה בחדרים מותאמים הכוללים ציוד רפואי מתאים להרדמה מלאה, וכמובן כשרופא השיניים מוסמך לבצע הרדמה כללית או לחלופין שישנו במראה רופא מרדים שנמצא בכל ההליך הרפואי בחדר הטיפול, לילד הילד, עוקב אחר המדדים ומלווה בתהליך ההתעוררות. בנוסף, חובה לפני ביצוע ההרדמה לבצע בדיקות דם ולקיים מפגש מקדים עם הרופא המרדים.

 

את השיניים אסור להזניח!

אם יש כאב אחד בגוף שהוא בוודאות ילך ויתגבר ולא ילך וישתפר – אלו הם כאבי השיניים. לעיתים הכאב בא והולך, אך במוקדם או במאוחר הוא יחזור במלוא העוצמה, כשהפגיעה בשן היא חמורה יותר והטיפול מורכב ויקר יותר. אפשר להתגבר על החשש באמצעות טיפול בהרדמה מלאה – ולעיתים אף לסיים טיפול בסדרת שיניים – במפגש אחד.

 

לפרטים נוספים אודות טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה ובטוחה כנסו לאתר של ד"ר נעם בירמן.
https://drnoam.co.il

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום