חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לקחו סעיף טכני והשתמשו בו כעוד מקפצה לקידום התעמולה האנטי-ציונית והאנטישמית"

מיכאל לובוביקוב, יו"ר פורום "ישראל 2030", אדריכל ומרצה, בראיון לעו"ד זיו מאור על קרן הארנונה ועל הקשר בינה לבין ריבונות בירושלים וביו"ש  

שתפו :

צילום: גרשון אלינסון / פלאש90

הטריגר התורן למחאת השמאל הוא יוזמת "קרן הארנונה" של משרד האוצר – שלמעשה ממשיכה מדיניות שהתחילה הממשלה הקודמת.

לדברי מיכאל לובוביקוב, "לקחו סעיף טכני מתוך "חוק ההסדרים" בתקציב המדינה והשתמשו בו כעוד מקפצה כדי לקדם את התעמולה האנטי ציונית והאנטישמית". הוא מוסיף כי הגיע הזמן שהממשלה תיקח את העניינים לידיים ותקבע את השיח הציבורי במקום שהשמאל יכפה זאת עליה.

בנוגע לתקוות לשינוי שתחולל "קרן הארנונה", מבהיר לובוביקוב ש"זהו פלסטר על פצע עמוק עוד יותר. אם מישהו במשרד האוצר חושב שכך תיפתר מצוקת הדיור – זה לא יקרה".

עוד התייחס לובוביקוב לעיר ירושלים, וטען כי מציינים ביום ירושלים חלק קטן בלבד ממלחמת ששת הימים – וזונחים את העובדה שהיה מדובר בניצחון הגדול ביותר מאז קום המדינה – "גם כאן אנחנו נגררים אחרי השיח שהשמאל כופה עלינו".

לובוביקוב מקשר את הדברים לבעיית הריבונות: הממשלה הקודמת עודדה בניה ערבית נרחבת בשטחי C, וזה נמשך גם בזמן הממשלה הנוכחית באין מפריע.

"הגיע הזמן שלא רק נלחם על ההשתלטות על השטחים, אלא גם נציג לציבור ולעצמנו את החזון למימוש ריבונות מלאה ביו"ש ובירושלים".

כיצד מציע לובוביקוב לפתור את משבר הדיור?

צפו בראיון המלא

מי אמר שיום ירושלים הוא רק של הציונות הדתית?

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

מה שמפריע זו קואליציה לאומית סוציאליסטית שמפרקת את הפרוייקט הישראלי. חלוקת כספים למוסדות שהתלמידים יוצאים ללא תעודת בגרות זה ממש לא "ימין". אפילו אם יעלו את אחוזי התעסוקה ל70 אחוזים במקום לחלק להם שוחד פוליטי, אילו עבודות כבר יהיו להם? עוד 15 שנים, 50 אחוזים מהכנסות המגזר החרדי יהיו מכספי המדינה. זו לא אנטישמיות. אלו מזמן סטו מן הדרך. דורשים שנשים יצאו להם מהשטח בשביל שיוכלו לתפקד ועוד מאשימים את התורה בהתבדלות שלהם. האדם הדתי לא התנהג כך בקום המדינה. יואילו בטובם ויקימו מדינה מתבדלת עם צבא השם הקדוש בלי נשים וממשלה בלי נשים. אני אפילו אתפלל להצלחתם ואבוא לבקר באתרים הקדושים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום