חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיים רמון: האמירה של יאיר לפיד היא דברי הבל

שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, משוחח עם אלעזר שטורם על הרשויות לבחירות המקומיות: "הסתיים עידן המפלגות בעיריות", על יחסי הכוחות באופוזיציה ועל השנאה הגוברת לחרדים

שתפו :

Photo by David Cohen/Flash90     

יאיר לפיד טוען שהמבחן האמיתי של המפלגות יהיה בבחירות לרשויות המקומיות. שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, מתנגד לדברים ומכנה אותם "דברי הבל". לדבריו, מאז הבחירה הישירה, התושבים בוחרים במי שטוב לעיר, ועל פי נושאים ספציפיים כמו דת, טבעונות ולהט"ב – "לא מעניין אותם אם המועמד הוא מהליכוד, ממרצ או מהעבודה".

עם זאת, הוא מסכים שתל אביב היא מקרה חריג – ראש העיר רון חולדאי מזוהה כדמות מאוד פוליטית, ולכן תומכי הימין בתל אביב לא יצביעו לו. "אמנם אין מספיק ימין בתל אביב כדי לנצח, אך אם יהיה מועמד מהימין שיתמודד מול חולדאי, הוא יוכל לקבל הרבה אחוזים".

עוד התייחס רמון לשינוי יחסי הכוחות בין לפיד לבין גנץ על פי הסקרים: "אין ערך לכל המספרים האלה, הבחירות במקרה הטוב יתקיימו בעוד שנתיים, ולכן מדובר בלא יותר משעשועים של ערוצי תקשורת".

בסיום הראיון עלה נושא ההסתה נגד החרדים, כשרמון רואה בחריפות רבה את אמירתה של גלית גוטמן, שקראה לחרדים 'מוצצי דם': "זו הקלאסיקה האנטישמית שנאמרת על יהודים מקדמת דנא".

צפו בראיון המלא

 

 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום