חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״אני בן 41 ואין לי ילדים – הילדים שעוברים חרם הם הילדים שלי״

תופעת החרם בבתי הספר היא אחת התופעות המסוכנות ביותר ולא מדברים עליה מספיק

תגיות

שתפו :

ההורים אמרו לה "בואי לבקר את גיסתך בבית חולים, יש לך עוד אחיינית. אמרה להם: "לכו אתם, אני אבוא מחר". כשהם הלכו, היא קפצה מחלון האמבטיה והם נשארו עם יסורי מצפון. 

זה הסיפור של ויקטוריה טובה בילדר, כתב עליה דניאל שמואלי: "עוד ילדה בת 14 לקחה את החיים שלה בגלל חרם של ילדים רעים, הפעם זו אחות של גיסי. תשמרו על הילדים שלכם".

רק לפני מספר ימים התרחש סיפור דומה ילדה נוספת רק בת 14: "טרגדיה מחרידה: ילדה בת 14 קפצה אל מותה מגג בניין בעיר חולון, צוותי מד״א נאלצו לקבוע את מותה. לדברי משפחתה ״היתה כאובה בימים האחרונים לאחר שנעשה עליה חרם בבית ספר מחברותיה ללמודים״ ( דיווחים בזמן אמת).

התופעה הזו אינה מדוברת מספיק בתקשורת, על ההורים ועל צוותי החינוך להיות ערניים.

כך כותב מנהל דף הפייסבוק "גם אני נגד חרם על ילדים", שלום פרץ: "בכל חודש אני מטפל ב– 15-18 מקרי חרם בהם ילדים ניסו להתאבדונכשלו. אתם לא שומעים על הסיפורים כי לעולם לא אתן זאת לתקשורת. אותי מעניין רק לחזק את הילדים והאמהות".

בסיום הפוסט הארוך הוא מספר מה הכח שמניע אותו: "3 שנים אני מקדיש את חיי להצלת נפשות של ילדים!!! וזה הדבר היחיד שמעניין אותי. אני בן 41, ואין לי ילדים. ילדים שעוברים חרמות אלו הילדים שלי. הדרך הטובה ביותר לחזק את העשיה שלי היא לסמן עוקב אחרי".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום