חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' אדלר: זו הסיבה שהממשלה נחלה כישלון טוטאלי בטיפול בקורונה

מסתירים מאתנו? פרופ' אדלר, מבכירי יועצי הקורונה, מדבר על ממדי הנזק האדירים של גל האומקירון

תגיות

שתפו :

פרופ' יהודה אדלר, קרדיולוג בעל שם בינלאומי, ויועץ קורונה בכיר לרשויות המקומיות ולהסתדרות המורים, משוחח עם אלעזר שטורם על נזקי האומיקרון. אדלר מתחיל עם העובדות הכואבות: "מצב הקורונה הוא שכרגע אנחנו עם 1,300 חולים קשים, ועם מאות מתים. כבר מתו החודש יותר אנשים מאשר מה שמתים בתאונות דרכים בשנה שלמה במדינת ישראל".

פרופ' אדלר יודע לשים את האצבע על הבעיה, וכן על האשמים: "כל מבצע החיסונים קרס עם ההתנהלות הקלוקלת של הממשלה" אומר אדלר. במשך כל הראיון הוא חוזר שוב ושוב על האמירה הנוקבת שהממשלה מנהלת לא נכון את המגפה. הוא אף מרחיק לכת ואומר: "אפשר לפקפק ביכולת הניהול של ראש הממשלה". גם על שר הבריאות מותח אדלר ביקורת נוקבת: "מבחינתי, שר הבריאות נכשל טוטלית".

אדלר מסביר את ההבדל בין הממשלה הקודמת לזו הנוכחית בטיפול בקורונה: "בעוד בממשלה הקודמת שהחל מבצע החיסונים היינו מספר אחד בעולם במספר המחוסנים, היום, עם הממשלה הנוכחית, אנחנו גם מספר אחד בעולם. מספר אחד בעולם במספר ההידבקויות לנפש ומספר אחד במספר המתים לנפש".

כשנשאל פרופ' אדלר על הטיפול בקורונה במערכת החינוך, הוא עונה ללא היסוס: "כשלון טוטלי".

אדלר פונה להסביר את הבעיה במערכת הבריאות: "משרד הבריאות שלנו הוא משרד חלש" אומר אדלר, ומוסיף תחזית מדאיגה: "אם לא נחזק את מערכת הבריאות הציבורית, תוך עשר שנים זו תהיה מערכת לעניים בלבד", לדבריו.

כשנשאל פרופ' אדלר אם הוא עצמו מעוניין לשקם את מערכת הבריאות דרך הפוליטיקה, הוא עונה למראיין אלעזר שטורם תשובה צינית, אך ברורה: "חשבתי שאתה אוהב אותי, שאתה חבר שלי".

פרופ' אדלר מסיים בקריאה לציבור: "לכו להתחסן, שמרו על עצמכם, המגפה לצערי הרב עדיין לא מאחורינו"

צפו בראיון המלא:

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום