Search
Close this search box.

ככה זיווד לרכב גורם להגדלת הרכבים של העסק

שתפו :

הרכב המסחרי שלכם עמוס בכלי עבודה עד שאתם לא מוצאים את הידיים והרגליים? חפצים חשובים שאתם מובילים בכל יום מיטלטלים מצד לצד בתא המטען הגדול ונהרסים? זיווד לרכב הוא מה שאתם צריכים כדי לשמור על הסדר, לדאוג לבריאות ולהגדיל רווחים. וזה מתאים גם לאנשים מטיילים!

מה זה זיווד לרכב?

זיווד – מהמילה מזוודה. אם יש לכם רכב עבודה או אפילו רכב טיולים ואתם מעמיסים ברכב שלכם כלים וחפצים שזרוקים בתוך תיקים ושקיות – הגיע הזמן להשתדרג. זיווד לרכב זהו ניצול של חלל הרכב על מנת ליצור בו תאי אחסון מגוונים, בהם ניתן לאחסן את החפצים החשובים. זיווד רכב עושים ברכבים מסחריים, כשהרכב המסחרי הקטן ביותר הרלוונטי הוא רכב שהבגאז' שלו גדול מאוד, או לחלופין רכב שאין צורך במושבים האחוריים שלו.

באילו מקרים זיווד לרכב רצוי?

זיווד לרכב יהיה מתאים הן כשמדובר בכלי רכב המשמש אותנו לצורכי עבודה והן כשמדובר ברכב המשמש אותנו לטיולי שטח לעיתים תכופות:

  • רכב של חשמלאי – חשמלי מחזיק בציוד רב – החל מסולם ומקדחות גדולות ועד לברגים קטנטנים שאוהבים להתפזר לכל עבר. זיווד לרכב של חשמלאי, וכן לבעלי מקצוע העוסקים במלאכה דומה, הוא חיוני לצורך עבודה יעילה.
  • ניידת שירות – בעלי מקצוע שמעניקים שירות *בתוך* רכב העבודה שלהם. לדוגמה, בעלי מקצוע מתחום הרפואה, רכבים שהופכים לחנות ניידת כדוגמת אוטו-גלידה, מספרת כלבים ועוד.
  • טיילים מקצועיים – אנשים שנוהגים לטייל עם ציוד רב כדוגמת כלי דיג, פק"ל קפה, כלי עבודה וחיתוך בסיסיים וכדומה – ומעוניינים שהרכב יהיה מסודר ומתוחזק לקראת הנסיעות הבאות.

היתרון העיקרי בזיווד רכב מסחרי: גידול ברווחים

זיווד כלי הרכב נועד להקל עלינו בביצוע העבודה, אך למעשה מדובר ביתרון בשני מישורים:

  • שמירה על הציוד – כל בעל מקצוע שמחזיק ברכב שלו חפצים קטנים יודע איך זה מרגיש שנעלמים ברגים ורכיבים קטנטנים, נקרעים דפים, וציוד מיטלטל ברכב מצד לצד ונהרס במהלך הנסיעה. זיווד לרכב שומר על הציוד במקומו ומונע הרס או היעלמות שלו. התוצאה היא חיסכון כספי.
  • עבודה יעילה ומהירה – כל בעל מקצוע מכיר את זה שהוא מגיע ללקוח או מעמיס על הרכב שלו ציוד – ולא מוצא את הידיים והרגליים. במצטבר – דקות ארוכות מהזמן שלנו אצל הלקוח מתבזבזות על חיפוש הכלים הנחוצים לנו בתוך סבך של תיקים ושקיות. כשהכל נמצא במקומו – שעת עבודה אצל הלקוח יכולה להתקצר ל-45 דקות, מה שמאפשר להגיע בזמן מהיר יותר ללקוח הבא. ייעול העבודה וניצול טוב יותר של הזמן מביאים לגידול בהכנסות.

התקנת מערכות זיווד עושים רכב אצל מומחים!

רכבים מסחריים מגיעים בשלושה גדלים שונים מבחינת הגובה והרוחב שלהם, מה שמשפיע על תכנון הקומבינציות – ארונות, מדפים, מגירות ואפילו מיני-מגירות, כל אלה נגזרים אמנם מהצרכים שלכם אך לא פחות חשוב מכך ממידת הרכב שלכם. הרוחב של הרכב המסחרי שלכם מסומן באות L ואילו גובה הרכב מסומן באות  H, כשלכל אחת מהאותיות יש רמות – הספרה 1 מתארת את מקסימום הגובה/רוחב האפשרי והספרה 3 מתארת את מינימום הגובה/רוחב האפשרי.

לזיווד הרכב שלכם באופן מקצועי ומדויק שיביא לגידול ברווחים שלכם – לחצו כאן!

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום