חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קחו, נשמט לכם מבצר

מסתבר שהנתונים לגבי הוצאות מעון ראש הממשלה לשעבר בנט היו חלקיים, חלקיים מאוד

שתפו :

״בשנת 2022 היתה ירידה משמעותית בהוצאות מעונות רה"מ״, בישרה השבוע הכותרת ב״כאן 11״. 

בכתבה הוצגה השוואה של ההוצאות בין מעונות ראשי הממשלה נפתלי בנט ויאיר לפיד אל מול שנים קודמות בהן כיהן בנימין נתניהו כראש ממשלה. 

המסקנה הייתה: "סכום ההוצאות הכולל של כל המעונות היה ב-2022 כ-743 אלף שקלים. לשם השוואה, לפי אתר התנועה לחופש המידע, סך הוצאות המעון הרשמי והמעון הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה ב-2019 היה 2.5 מיליון, ב-2020 – 1.85 מיליון וב-2021 – 1.4 מיליון שקלים למעון רשמי. המשמעות היא שבשנת 2022, שאותה בנט ולפיד חלקו, נרשמה ירידה משמעותית בהוצאות מעונות ראש הממשלה".

פרט קטן ולא שולי בהחלט הוחמץ: ״המבצר״ של נפתלי בנט. כך כתב עו"ד אוריאל נזרי, מי שייצג את שכניו של בנט בתביעה מולו על נזקי שיפוץ המעון ברעננה: ״שמעתי על הירידה ב"הוצאות המעונות" שקר מוחלט. הנתון שמסתירים מהציבור הוא החשוב ביותרעלויות הבניה וכו'. שם מדובר בכ – 46,000,000 ש"ח במבצר בנט ברעננה מול כמה ש"ח אצל רה"מ נתניהו. הניסיון לבדל הוצאות מסויימות בשביל להציג מצג שווא לא יצלח. בנוסף, בלפור שימש כמקום לקבלת קהל – רעננה לא .נ.ב. הבדל עצום וחשובבניגוד לרה"מ נתניהו שאצלו הכל נעשה כחוק. ברעננה כל שקל שעבר לשם היה בניגוד לחוק, מאחר ואסור היה לממן מעון מחוץ לירושלים ללא מעון פעיל בירושלים. אסור היה לממן בניה פלילית (ללא היתרים), אסור היה להסתיר מידע מבג"ץבקיצור, מבצר בלתי חוקי בעליל מלא מלא״.

העיתונאית והמגישה איילה חסון שכבר דנה רבות בהוצאות "המבצר ברעננה" פתחה את תכניתה עם המונולוג: ״ערב טוב, כיוון שמדובר בכסף שלכם, של הציבור, אז חשוב להעמיד דברים על דיוקם. פורסמו היום נתונים של התנועה לחופש המידע שכמובן אינני מטילה בהם ספק. אבל רה״מ לשעבר נפתלי בנט ועוד כמה ניסו לעשות סוג של מניפולציה בפרסום. אזרחי מדינת ישראל שילמו למעלה מ-46 מיליון ש"ח על החלטה של בנט להפוך את הבית הפרטי ברעננה למעון רשמי״. בהמשך הוסיפה שאותו מעון רשמי כלל לא תיפקד כרשמי מכיוון שכל הביקורים הרשמיים של אורחי החוץ לא התקיימו באותו מעון. כך למשל ביקורים של אורחים מגרמניה עלו למשלם המיסים מעל 300,000 ש"ח בשל אירוחים בבתי מלון״. 

כדאי להזכיר כי ״התנועה לחופש המידע״ הוקמה ב– 2004 ביוזמתם של רביב דרוקר, פרופ' יורם רבין וד"ר יובל קרניאלהחל מינואר 2020 משמש העיתונאי נדב איל כיושבראש הועד המנהל של התנועה.

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גם גם
גם גם
11 חודשים לפני

הגמל לא רואה את הגיבנת שלו, ממש כמו הפרבילגים, מדברים על דמוקרטיה, ועושים דיקטטורה, מורדים בהחלטת העם והכל כי הם בעמדות הכוח ולהם זורמים המיליונים

ישראל
ישראל
10 חודשים לפני
הגב ל  גם גם

בול מדויק

חוזרים על השקר שוב ושוב

דפנה
דפנה
10 חודשים לפני

מתי הבנדיט הזה משלם את כל הגזל הזה???

הנאור שבנה את המדינה והם הכי עשירים וחכמים וגנבים
הנאור שבנה את המדינה והם הכי עשירים וחכמים וגנבים
10 חודשים לפני

צריך להכניס את הצמד הטפשים האלה לכלא ולחייב אותם כל שקל שגנבו. במיוחד לפיד שלא מפסיק לדבר על כסףףףףףףף. איך דבר כזה עובר בשקט? 7 שנים רודפים את ביבי על בלון נפוח על חשבון האזרחים מטעמי נקמה בלבד. אני מתפלל שבורא עולם ינקה את כל הלכלוך הסמאלני מארצנו ונזכה שימלוך עלינו מלך המשיח ומלכות קוב"ה ושכינתה ובנין בית המקדש.

אור
אור
10 חודשים לפני

ישראהל במכירת חיסול סינונים : המהפכה המשפחית מיסודו של ברק-חולה.

ארי
ארי
8 חודשים לפני

מה עם כל הכסף שנגזל למעון הפרטי של בנט ושל משפחתו????
כמה משפחות עוד ידחקו ללא אוכל בגלל הגזל הזה?!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום