חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באמצע השידור: הוידוי של אלעזר שטורם

אלעזר שטורם, מי שהכריז על עצמו כלא יהודי בצעירותו לאחר שחזר בשאלה, נקלע לשיחה אישית באולפן ערוץ TOV. מה הייתה הצעתו המפתיעה של הרב יצחק זאגא לאלעזר?

שתפו :

צילום: פלאש 90

בעיצומה של התוכנית זלגה שיחתם של הרב יצחק זאגא ואלעזר שטורם למחוזות אישיים.

אלעזר מתוודה בפני עמיתו כי החיבה העמוקה שלו ללימוד תורה היא זו ששמרה על הזיקה שלו ליהדות במשך כל השנים. אמנם, לאחר שחזר בשאלה הוא לימד תלמוד בבית ספר תיכון, אך במבט לאחור הוא מודה שהקשר שלו ללימוד תורה היה משמעותי ועמוק הרבה יותר מכך.

הרב יצחק זאגא מציע נקודת התבוננות מעניינת על ה"מרד" של אלעזר כלפי היהדות ומציע בפניו הצעה מפתיעה. השיחה הלא צפויה הולכת ומתארכת עד שההפקה מחליטה שהגיע הזמן לחדול..

מה ענה כאשר נשאל מדוע הוא ממשיך לעסוק בתורה כחילוני?

צפו בשיחה המלאה:

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אזרח פשוט משקיף מהצד
אזרח פשוט משקיף מהצד
10 חודשים לפני

הניצוץ היהודי ישנו אבל יצר הרע זה הוא שמגיע את נפש היהודי כנגד יצר הרע בראתי את התורה התורה התמימה היא התבלין שבורא עולם ברא אותה להתמודד מול יצר הרע יש כאלה אנשים מיד מתייאשים זה מה שקרה לבני ישראל במדבר סיני הם אמרו משה רבנו לא נהיה יהושע בן נון היה נצמד למשה רבנו היה משתוקק לינוק את התורה הקדושה כמו עגל שמשתוקק לינוק מאמו אחרי שבני ישראל ראו יהושע בן נון החליף את משה רבנו הם הצטערו על שלא המשיכו ללמוד את התורה הקדושה

מיכה
מיכה
10 חודשים לפני

צריך לדעת ללמוד לא להכנס בדיבור של חברו. ההוא שמכונה רב בבקשה תן לדבר למה אתה מפריע

קלייר
קלייר
10 חודשים לפני

מי שנחשף לדת או לשיעורי תורה ותלמוד גם אם יעברו שנים, זה לא נעלם.זה נשאר לנצח. ובדרך כלל, בדרך כלל באיזה שהוא שלב יחזור לשם. זה נשאר בך לנצח.

רבנים ארורים
רבנים ארורים
10 חודשים לפני

הפרדת הדת מהפוליטיקה ומהצבא ומהחיים והגבלתה לתחומי קירות בית כנסת. גם לבית הכנסת יש הגבלת שטח ומספר משתתפים שלא יעלה על 49 עם רוב של 25 נשים בכל מקרה ובכל נספר רוב לנשים.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום