Search
Close this search box.

יורם שפטל: "אני רוצה שבאירופה יהיה מרחץ דמים"

עו"ד שפטל הגיע לראיון אישי וחושפני, שמהר מאוד זלג לעניינים כלליים ולאומיים, ואפילו כלל-עולמיים

תגיות

שתפו :

המשפטן והפובליציסט המפורסם, עוה"ד יורם שפטל, הגיע אלינו לראיון אישי וחשוף, בו הוא מספר על הקשרים שלו עם המאפיונר היהודי-אמריקאי המפורסם מאיר לנסקי. שפטל מספר בהתרגשות רבה על סעודת השבת היהודית-מסורתית שעשו בבית אמו של שפטל ביחד. הוא מספר איך ראש המאפיה האמריקאית אמר לו ביידיש עסיסית: "אני לא מפחד מהגויים, אבל יש הרבה גויים שמפחדים ממני".

שטורם ושפטל ממשיכים ביידיש, אבל אל תדאגו – יש תרגום.

שפטל אומר על עצמו: "אני לא כופר בזה שאני איש של שחור ולבן, אדם קיצוני", והוא מוסיף מיד: "אבל להחזיר בימינו את מלכות דוד ושלמה לגבולותיה המקוריים – בין זה ובין קיצוניות אין כלום". שפטל ממשיך בתובנות: "אם לא הכסף שבן גוריון היה צריך מיהודי אמריקה – הוא היה שולח את בגין למות באיזה גולאג בנגב. הוא ידע שרק בגין יכול להחליף אותו".

שפטל אף מספק לנו תחזית בינלאומית לימים הקרובים: "לדעתי פוטין אפילו לא יפלוש לאוקראינה". ואז, בסגנונו המפורסם, הוא מוסיף את הדברים הבאים: "אני מתפלל למלחמת גוג ומגוג בתוך אירופה, אני רוצה שבאירופה יהיה מרחץ דמים, והפעם הדם של עם ישראל לא יישפך, כי הפעם יש לנו מדינה, החשבון של ששת המיליונים שנרצחו על אדמת אירופה, כאשר כמעט כל עמי אירופה לוקחים חלק בטבח, לא נסגר עדיין, ואני מקווה שמלחמת גוג ומגוג באירופה, עם נהרות של דם שהיא תביא, תסגור את החשבון"

צפו בראיון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום