חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלושה חיילי צה"ל נרצחו במהלך השבת

בשעות הבוקר המוקדמות, נרצחו לוחם צה"ל סמ״ר אורי יצחק אילוז, לוחמת צה"ל סמל ליה בן נון וסמ״ר אוהד דהן השם יקום דמם

שתפו :

פלאש 90

האירוע הקשה אירע בגבול מצרים ולצד הפרטים פורסמה גם ביקורת כמו, למשל, של איש התקשורת, בועז גולן :"זו עמדת צה״ל בגבול מצרים (צירף תמונה של בוטקה קטן) חייל וחיילת בבוטקה מצ׳וקמק וקטנטן. 12 שעות משמרת. בשעה 04:15 היה איתם קשר אחרון. בפעם הבאה – ב-09:00 בבוקר המפקדת מוצאת את השניים ללא רוח חיים. רחפן מזהה מאוחר יותר את המחבל. במקום לחסלו מהאוויר, כח יוצא להתקלות וחייל שלישי שלנו נהרג. שורה של מחדלים המלמדת על זלזול ולצערי, טיפשות וכמובן, שתגובה לא תהיה כי אלה ה… מצרים. להם מותר. צריך רפורמה בצה״ל".

הכאב על אובדן שלושה חיילים צעירים, מתערבב עם מציאות הזויה בישראל. ביום כה קשה, עדיין מתקיימות הפגנות מחאה נגד הרפורמה המשפטית זה השבוע ה-22. גם הערב מפגינים חסמו את נתיבי איילון.

פעילת הימין, אורלי לב, כתבה: ״לכל השמאלנים שמפגינים נגד החרדים. היום הלך לוחם חרדי ילד בן 20. אין לכם בושה ואין לכם גבולות. איבדתם את הכל בעיני רוב הציבור שמתחיל להבין מי אתם ומה אתם״.

אשת התקשורת והמגישה, ליטל שמש, מפנה אצבע מאשימה למצרים:

"מצרים חייבת לתת את הדין ולספק הסברים איך קורה שחייל מצרי הורג 3 חיילים ישראלים. באירוע דומה בגבול ירדן ב-97’ המלך חוסיין לקח אחריות וגם הגיע לישראל לנחם את המשפחות השכולות. צריך לדרוש ממצרים לא פחות".

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לאירוע הקשה לפני פרסום שמו של החייל השלישי שנרצח: "האירוע הקטלני בגבול מצרים במהלך השבת הוא חמור וחריג ויבדק עד תום.  אני מבקש לשבח את כוחותינו שחתרו למגע וחיסלו את המחבל. יחד עם כל עם ישראל אני מבקש להשתתף בצער המשפחות של סמל ליה בן נון ז״ל, סמ"ר אוהד דהן ז״ל, והלוחם הנוסף ששמו טרם הותר לפרסום, ולאחל החלמה לפצועים. ליבנו עם המשפחות ביגונם העמוק".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום