מאפיית אנג'ל סוף סוף התקפלה וניסחה מכתב התנצלות לחברה החרדית. עד אז עיתונאים כלכליים יצרו תחושה שהחרם כלל אינו פוגע במאפיה, אלא להיפך.
האם אין יותר חשיבות לאמינות וליושרה המקצועית?
לדברי ארז תדמור, "בשנים האחרונות כבר אין סטנדרטים מקצועיים, אין בושה ואין פחד להתבזות. לאותם עיתונאי שמאל אין מטרה לשמור על אמינות בקרב רוב הציבור, אלא להשפיע על אחוז מסוים בלבד מהמרכז, שמטה את הכף. צריך לזכור שאלה לא כלי תקשורת – אלא מנגנוני תעמולה".
עוד טוען תדמור כי השמאל אינו מפעיל חוש ביקורתי כשהוא צופה בערוצי התקשורת – "זה קשור לאופי ולהרגלים".
מהם דפוסי צריכת התקשורת השונים של אנשי ימין ואנשי שמאל?
מדוע הימין, שמיטיב לראות את האמת, לא הצליח לספר את הסיפור האמיתי עד היום?
צפו בראיון המלא: