Search
Close this search box.

ח"כ עמית הלוי :"אנחנו כשלטון מרכזי לא צריכים להתערב בענייני הרשויות המקומיות"

למרות לחצים פוליטיים כבדים מימין ומשמאל, היום (רביעי) עברה הצעת החוק של ח"כ עמית הלוי לגבי חברי ועדה ממונה בקריאה טרומית בכנסת

תגיות

שתפו :

פלאש 90

ברוב של 46 חברי כנסת בעד, מול 41 נגד, עברה הצעתו של ח"כ הלוי לביטול הסעיף המגביל חברי ועדה ממונה ויו"ר ועדה ממונה מלהתמודד לראשות העיר במועצה בה הם מכהנים בבחירות הקרובות.

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד שהתנגדה לחוק – יצאה מן האולם ולא הצביעה, לא לפני שהודיעה ליו"ר הקואליציה אופיר כץ, כי היא מסרבת להצביע. 

רק לפני יומיים, ח"כ גוטליב אמרה בועדת הכנסת: ‏"ריח רע מאוד – הצעת חוק שמוגשת כדי להקל פרסונלית על מועמד. אני פה חברת ליכוד, ואני לא מוכנה לקבל שבמשמרת שלי תוגש הצעת חוק שכזו". ח"כ גוטליב זכתה לאחר דבריה אלה, לתמיכה בדף הפייסבוק של רון קובי, ראש עיריית טבריה לשעבר והמתמודד כעת בבחירות המקומיות. "טלי גוטליב לביאה ליכודניקית אמיתית! לוחמת צדק מהמעלה הראשונה", כתב רון קובי. לאחר אישור החוק בקריאה טרומית כתב: "את הנקמה מגישים קר…"

החוק הזה נתפס כפרסונלי בגלל הקירבה של שר הפנים לשעבר, אריה דרעי, ליו"ר הועדה הממונה בטבריה, בועז יוסף. דרעי היה גם זה אשר במשמרת שלו הודח רון קובי מעיריית טבריה ובמקומו מונה בועז יוסף לראשות הועדה הקרואה.

ח"כ עמית הלוי: "החוק כמו שאני מציע כאן היה קיים במשך 50 שנה. החוק הזה נוגע בליבת הדמוקרטיה, אנחנו כשלטון מרכזי לא טוב שנתערב לתושבי הרשויות ונגיד להם במי הם לא יכולים לבחור. הערכים המכריעים הם שתושבי רשות יוכלו לבחור בטוב בעיניהם."

בשבוע הבא יובא החוק לדיון בועדת הפנים בראשותו של ח"כ יעקב אשר. בועדה ידונו בהיבטי הצעת החוק ובהכנתו לקריאה ראשונה כבר ביום רביעי הבא.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מחמד עופר כסיף
מחמד עופר כסיף
1 שנה לפני

ימח שמך עמית הזבל הלוי אני עים הליכוד גמרתי אם החוק שלך ושל המושחט אריה דרעי יעבור יזבלים אמן שתקבלו סרטן הכי אלים שיש ימושחטים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום