חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רה״מ נתניהו: אנשים שפלים ביזו היום את האנדרטה לזכר אבי, ההיסטוריון פרופ׳ בנציון נתניהו ז״ל

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, העלו הילוך גם ביום רביעי ( אמש) במאבקם נגד הרפורמה בכלל ומול נתניהו בפרט. שלט המבזה את זכר אביו של רה״מ, נתלה במחלף ע"ש בנציון נתניהו ז"ל בכביש 50 בצפון ירושלים

שתפו :

פלאש 90

ד"ר שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, מסרה שהם מעלים הילוך נגד רה״מ בנימין נתניהו.

"נתניהו תתעורר – אחרת ככה תזכר" – זאת הכותרת של ברסלר בבוקר יום רביעי. בהמשך כתבה: "יוצאי המ״מ (המבצעים המיוחדים) ערכו לפנות בוקר טקס לשינוי שמו של המחלף ע״ש בנציון נתניהו בכביש 50 בצפון ירושלים – ל״מחלף אבי הדיקטטור״. 

אכן במהלך הבוקר נתלה שלט על האנדרטה להנצחת אביו של רה״מ. בשלט נכתב: "מחלף ע"ש אבי הדיקטטור. אביו של רודן כושל ומושחת שהפך מוחרם בארץ ובעולם". מטרת המהלך הזה נועדה כדי שיעצור את "ההפיכה המשטרית" כהגדרתה.

בשעות הערב, התייחס רה"מ נתניהו למעשה הנבזי הזה."אנשים שפלים ביזו היום את האנדרטה לזכר אבי, ההיסטוריון פרופ׳ בנציון נתניהו ז״ל. הגשנו תלונה במשטרה. הגיע הזמן שהם יפסיקו לרמוס כל נורמה של הגינות ודרך ארץ".

גברת ברסלר, לא נשארה חייבת ובפוסט ארוך היא מגמדת את מה שעשו ושוב תוקפת. "שום דבר לא חולל ולא ניזוק. שטויות. שמנו שלטים פשוטים עם אזיקונים שניתנים להסרה בשתי שניות, כנראה שאזיקונים פשוטים מטרידים את אדון נתניהו". 

לסיום, היא כבר הכינה עם תגובת נגד. "מכיוון שנתניהו הגיש נגדנו תלונה, אנו נגיש נגדו תלונה על נסיון הפיכה אלים ובלתי חוקי שמטרתו למעוך את שלטון החוק בישראל. נתניהו מכיר אותנו היטב, ויודע שאנו לא חוששים מכלום, ושנתן את נשמתנו ואת גופנו להגן על הדמוקרטיה בישראל".

סיכם את המעשה המחפיר הזה, עורך ״מעריב״, דורון כהן:

"כישורים נדרשים לתפקיד מחלל מצבות:
1. הרבה זמן פנוי
2. הרבה כסף בבנק
3. שעמום
4. טמטום
5. ריקנות
6. טיפשות
7. רשעות
8. בהמיות
9. ברבריות
10. אווילות".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום