חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נחשפו התכתבויות של ראשי המחאה עם אהוד ברק ואולמרט

נחשפה התארגנות של ראשי ממשלה לשעבר, רמטכ"לים לשעבר ופעילי מחאה להפלת שלטון הימין

שתפו :

שפטל
יונתן זינדל, פלאש 90

העיתונאי מוטי קסטל חשף אמש במהדורה המרכזית בערוץ "עכשיו 14" כתבה שהציגה התארגנות סודית של אהוד ברק, אהוד אולמרט, דן חלוץ וחברי מחאה נגד הרפורמה המשפטית.

קסטל הציג התכתבויות המראות עד כמה המחאה איננה עממית אלא מאורגנת על ידי בכירים לשעבר שמצאו עצמם מורחקים מתפקידם במוקדי הכח הישראליים.

אישים אלו התכתבו ביניהם בישומון של מסרים מיידיים בקבוצה מצומצמת ובה חברים: אהוד ברק, אולמרט, חלוץ, יעלון, ישי הדס, שקמה ברסלר, רועי נוימן. השמות האחרונים הפחות מוכרים לציבור הישראלי הם ממובילי "קריים מיניסטר", בוגרי בלפור ומפגיני קפלן. כל מתנגדי נתניהו משכבר הימים, עוד טרם נודע המושג: "רפורמה משפטית".

הציטוטים המובאים בכתבה מוכיחים את הקו הלוחמני שאותו מוביל אהוד ברק, מי שהיה לא פחות ולא יותר, ראש ממשלת ישראל ורמטכ"ל לשעבר.

רק בשבוע האחרון, התראיין ברק בערוץ 12 ודיבר על אי תשלום מיסים, חסימות של צירים והשבתות, שהן כידוע עבירות על חוקי המדינה. כשהמנחה גדעון אוקו אמר לאהוד ברק שכבר יש חסימות כבישים, ענה ברק: "כן, אבל לא מספיק".

בניגוד להפגנות ימין בעבר בהן נחסמו כבישים וגם נעצרו על כך, אהוד ברק לא זומן לחקירה ועל מעצר אין בכלל מה לדבר.

ההתכתבויות אף הוכיחו את מצוקת המחאה ההולכת ודועכת. אולמרט כתב: "בראשית המחאה אמרתי שמאבק זה לא סמינרים ונאומים אקדמיים, צריך לנהל מאבק ראש בראש, יד ביד. אז הייתה הסתייגות מהנוסח כי נשמע אגרסיבי מדי. נראה כי תוקף הדברים לא פג, אולי להיפך. בלי אלימות והפרת חוק, אבל במלחמה כמו במלחמה".

דן חלוץ כתב: "אם לא נגייס אלפי משתתפים כדי לייצר את האפקט הנדרש, אז מוטב לא לעשות. צריך לגייס מאמץ בבניית הכוח. אני תורם 3 רכבים…".

מדבריו של ישי הדס, מראשי "הקריים מיניסטר", המייחל ל-35 אלף איש בהפגנה, שוב מוכח שבניגוד לדיווחים על היקף ההפגנות האחרונות, מטה המחאה מתקשה לגייס כמות כזאת של מפגינים.

בכתבה המרעישה חושף העיתונאי מוטי קסטל כי התכנון הקרוב הוא חסימת שדה התעופה נתב"ג, שעליה אומר דן חלוץ, שוב רמטכ"ל לשעבר, בתקופת מלחמת לבנון השניה: "אם לא יהיו 500 כלי רכב, זה יהיה פיאסקו".

כשמטה המחאה מעלה את הבעיה שאנשים לא יגיעו למחאה בנתב"ג כי יקבלו קנסות שאותם יצטרכו לשלם, מציע אהוד ברק: "להעמיד קרן גדולה שבכוחה להבטיח שיפוי לאזרח הפרטי (יש לבדוק מראש האם ובאיזו דרך, שיפוי כזה יהיה חוקי). אם תהיה קרן כזאת, סביר שהיא לא תידרש לעמוד במבחן, כי לא יקנסו 2000 או 3000 בעלי רכב".

וכפי שסיכם מוטי קסטל את הסקופ שהיא אתמול בערוץ 14:

"הסיבות למחאה משתנות, שמות הארגונים משתנים, אבל אלו אותם מפגינים, אותן שיטות, אותו כיס עמוק, והכל במטרה אחת, הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו".

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
צריך לקנוס את הגנרלים ולשלול מהם כל תואר וכסף
צריך לקנוס את הגנרלים ולשלול מהם כל תואר וכסף
10 חודשים לפני

זה ממש טוב שכל המיץ של הזבל מתחברים… כל הבוגדים למניהם. אנשים טפילים שחיים על פנסיות מגיל 18 וחוץ מלסחוט ולפרק את המדינה הם לא עושים כלום. שילכו לחזית באוקראינה נראה אותם גנרלים של אמבטיה.

יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

הם גרועים יותר מכוח וגנר זו מדר כפשוטו בשלטון

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום