חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ טלי גוטליב – צודקת או מורדת?

ח״כ טלי גוטליב מהליכוד, סירבה להסיר מועמדותה להרכב הועדה למינוי שופטים, זאת בניגוד לדרישת ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בליכוד החליטו להטיל עליה סנקציות והיא מנגד לא עוברת על כך לסדר היום

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הקואליציה, אופיר כץ, הודיע שיוטלו על ח"כ טלי גוטליב הסנקציות הבאות: היא לא תכהן כחברה בועדות הכנסת השונות, לא תוכל להעלות הצעות חוק ובנוסף, לא תוכל לדבר בשם סיעת הליכוד במליאת הכנסת.

ח"כ גוטליב בחרה לתקוף אישית את יו"ר הקואליציה: ״אופיר כץ, מס׳ 32 ברשימת הליכוד. חייל נאמן, החליט לספר לתקשורת ולא לי כי יוטלו עלי סנקציות ובכללן הוצאתי מועדות הכנסת. יפה לך אופיר. כבר ביררתי מול הייעוץ המשפטי כי אין מדובר בהפרת משמעת קואליציונית. אתה פעלת באופן ביריוני ונקמני. חבריי נאמני הליכוד אנא הזכירו לו שאתם רואים הכל״.

ח"כ כץ אמנם הגיע בשיטת הפריימריז בליכוד למקום ה-32 אך קיבל כמעט פי 2 קולות מאשר ח"כ גוטליב. ח"כ כץ קיבל 20,546 קולות ואילו ח"כ גוטליב קיבלה 10,759 קולות.

ח"כ גוטליב לא הסתפקה בדברים האלה ואף מאיימת לפנות הלאה. "‏חובתי וזכותי לעבודה פרלמנטרית בכנסת. הציבור משלם לי בדיוק על זה. סתימת פי בסנקציות דרקוניות ובלתי מבוקרות היא נפסדת ובלתי חוקית.לאחר בירור בדבר אי סבירות ואי חוקיות ההחלטה בענייני, בכוונתי להגיש ליועמ״ש הכנסת התראה לפני פניה לבג״ץ. הכנסת היא לא המערב הפרוע".

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד התראיין ביום שישי בראיון לרשת ב' והתייחס ל'סערת גוטליב'. "אין בן אדם שיכול להתנהל באופן הזה, גם אם הוא חלק מסיעה. הקואליציה כולה קוראת לך לסגת ומסבירים לך שהמשך הגשת המועמדות שלך פוגעת בקואליציה שאת חלק ממנה ומעמידה אותה במצב שהיא מפרה הסכם – אבל את לא רק שמסרבת להיענות – אלא גם יוצאת בקמפיין מטורף בתקשורת, שמכפיש את כל הסביבה שלך חוץ מאת עצמך". אותם דברי ח"כ מילביצקי, עוררו כנראה דווקא את זעמם של השמאל.
בצהרי יום שישי, מפגיני שמאל הפגינו מול ביתו של ח״כ חנוך מיליבצקי. זאת כי הם מתקוממים על דבריו ועל הסנקציות שאכן הוטלו על ח"כ גוטליב. המפגינים צעקו לעברו קריאות שהם בליכוד מתנהגים "בבריונות" וגם הפכו את הכנסת ל"קרנבל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דפנה
דפנה
11 חודשים לפני

טלי גוטליב צודקת.
עם המשמעת הקואליציונית טוב שנשמע קול אמיץ וחד משמעי של טלי גוטליב של ימין אמין.

נורית סחלי
נורית סחלי
11 חודשים לפני

צודקת לגמרי

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום