חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ טלי גוטליב: "מנסים להלך עליי אימים – מציעה למטילי הסנקציות להתעשת"

ח"כ גוטליב מוחה על סימונה כ"מורדת", ומבהירה כי השאלה שצריכה להשאל היא: ״מיהם תשעת הבוגדים בשורות הליכוד שבחרו נציגת מפלגה שחותרת תחת קיומנו״?!

שתפו :

Photo by Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ טלי גוטליב נתונה למתקפה בשל ההחלטה לא להסיר את מועמדותה לנציגות הוועדה למינוי שופטים. כעת היא מבקשת להסביר את הרציונל שמאחורי צעדיה.

הוועדה מונה תשעה חברים. החוק קובע כי הכנסת בוחרת מתוכה שני נציגים לוועדה בבחירות חשאיות, ובלבד שאחת מהן תהיה אישה. "ברגע שקארין אלהרר הגישה מועמדות כנציגת האופוזיציה באופן מוסכם, היה ברור לי שאני חייבת להגיש מועמדות מטעם הקואליציה".

לדברי ח"כ גוטליב, נתניהו ושרים נוספים רצו לבצע מהלך שיוביל לדחיית הבחירות על ידי כך שיהיו יותר מצביעים נגד קארין אלהרר מאשר בעד. "אני צפיתי את מה שהולך לקרות בכנסת ואמרתי שאני לא מאמינה להם ושזו תחבולה למינויה של נציגת יש עתיד".

"מה שצורב לי במיוחד",  מבהירה ח"כ גוטליב, "זו אי הנאמנות לבוחרים – אני לא מתכוונת לשחק במשחק המלוכלך הזה".

מדוע בחרה ח"כ גוטליב לעתור לבג"ץ?

האם היא מתכוונת לכבד את הסנקציות שהוטלו עליה?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דפנה
דפנה
11 חודשים לפני

כל הכבוד לחכ טלי גוטליב. היא הליכוד האמין שלנו. נתמוך בה תודה לך טלי להגינות ולאחריות למעננו

דפנה
דפנה
11 חודשים לפני

הכותרת לא מוצלחת גם עם סימן שאלה

אחד שכואב לו
אחד שכואב לו
11 חודשים לפני

במגרש של אומנות האפשר,בתקופה שכבר אי אפשר (להמשיך ככה), תודה לאל שנשאר משהו לצעוק את האמת הנעדרת.
ישר כח ח"כ גוטליב

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

לטלי יש בעיה קלה בעברית. אדם שיש לו תפקיד מרכזי בהנהגת המדינה וביחסיה עם מדינות אחרות; מכאן: מְדִינָאִי. בוגד – לא נאמן, מוֹעל באֵמון. מועל באמון המצביעים או מועל באמון מנהיג המפלגה… שאלה של השקפה. מה שבטוח, הקואליציה בוגדת ביסודות הדמוקרטיה. הפרדה בין הרשויות. ושלטון נקי כפיים. יוק. בין היתר, הקואליציה מינתה בינואר-פברואר של השנה 24 גברים ללא נשים. בין היתר, השר לביטחון פנים יותר מסוכן לביטחון מבניטו מוסוליני ולוקח תקציבים מכל שאר המשרדים. בין היתר, אם ערך התורה כל כך חשוב שצריך לוותר על כל שאר הערכים — אז תקימו בבקשה מדינת השם עם צבא השם ושהתקציבים יהיו נהדרים בעזרת השם. מי שהקים את המדינה זו תנועה ההשכלה. מי שמפרק אותה, זו הקואליציה החרדית הראשונה.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

כל ההתייחסות כאן לא נכונה. חוקתית, הסיבה שההצבעה בעילום שם היא כדי שהבחירה לוועדה לא תיעשה ממניעים פוליטיים ובאמצעות עסקאות כאלו ואחרות. הרעיון שהפוליטיקאים צריכים לבחור שופטים הוא מושחת מן הייסוד. ולא משנה אם זה אבי מעוז שמושך את הקואליציה באף או בכנסת עתידית, אולי אחמד טיבי. מדובר בהתנהלות מושחתת אפילו אם לא נאמר בחוק שאסור להפוך את ההצבעה למסחרה פוליטית. פני העם כפני הכלב.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום