חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הדין של הליכוד דחה את עתירת ח"כ גוטליב נגד הסנקציות שהוטלו עליה

בית הדין של הליכוד דחה את בקשתה של ח"כ גוטליב לצו ארעי נגד הסנקציות של ח"כ אופיר כץ. הסיבה: כץ עדיין לא הטיל עליה את העונש באופן רשמי

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90
לפני מספר ימים פורסם כי הליכוד הטיל שורה של סנקציות על ח"כ טלי גוטליב, לאחר שסירבה להסיר את מועמדותה כנציגת הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים.
על פי ההחלטה, גוטליב לא תכהן יותר כחברה בוועדות הכנסת השונות, לא תוכל להעלות הצעות חוק ולא תוכל לדבר בשם סיעת הליכוד במליאת הכנסת – כל זאת עד הודעה חדשה.
ח"כ גוטליב טענה כי אין בסמכותו של יו"ר הכנסת להעניש אותה משום שהחלטתה להתמודד היא לא חלק מההגדרה של משמעת סיעתית ועתרה לבית הדין של הליכוד נגד ההחלטה.
בית הדין, החליט לדחות את הבקשה מהנימוק שהעונש לא הוטל עליה רשמית. השופט בם ציין כי "לא אוכל שלא לתמוה מדוע עניין הסנקציות נודע לגוטליב מהתקשורת. איני חושד ביו"ר הסיעה כי יטיל סנקציות מבלי להקפיד על כל תג של כללי הצדק".
ח"כ טלי גוטליב כתבה אמש בחשבון הטוויטר שלה הודעה שבה פנתה לראש הממשלה באמירה: "רה"מ נתניהו, שמעתי שאמרת לשרים שבגללי התעכבה החקיקה ביחס למינוי השופטים. תניח בבקשה שלא כולם מטומטמים. בלשכתך אמרת לי שלא משנה מי ייבחר, כי ממילא מיד תשנו את מבנה הוועדה כשניסית לשכנע אותי להצביע לאלהרר. אזכירך שאמרתי לך בנוכחות השרים שאינני מאמינה, ואתה לא תיגע במינוי השופטים".
על הדברים האלה הגיבה דוברות הליכוד: "אף אחד לא ביקש מטלי גוטליב להצביע בעד אלהרר. כל שהתבקש ממנה הוא לשמור על משמעת קואליציונית ולהסיר את מועמדותה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
9 חודשים לפני

החרדים והמשיחיים רוצים שהקואליציה תתן להם אתנן בלי שבית המשפט יסתכל ויגיב. זה קץ הסיפור. תם ונשלם הכרך הראשון בסוף של הבית השלישי. כפיים לחרדים ולמשיחיים. עלו על האוטובוס הישראלי עם חגורת נפץ. בושה.
תורה, עבודה, ומעשים טובים למען המדינה.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום