חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפיר! חיילי צה"ל קוראים: "שישראל תלך לעזאזל" – צפו בסרטון

‏חיילי צה"ל דרוזים ובדואים פרסמו ברשתות פלסטיניות הודעת תמיכה בתושבי ג'נין, זאת לאחר הפעילות אתמול (שני) במהלכה נפצעו 7 לוחמי צה"ל ומג"ב

שתפו :

צילום מסך מהסרטון.

חיילי צה"ל דרוזים ובדואים הפיצו סרטון ברשת הטלגרם בו הם קוראים קריאות בוטות נגד מדינת ישראל ותומכים בתושבי ג'נין: ‏"אללה עומד לצד פלסטין ושישראל תלך לעזאזל". 

תגובת דובר צה"ל: "התנהלות החיילים מנוגדת לערכי צה״ל, והם יטופלו משמעתית".

ח"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית,  כבר בערב פנה לשר הביטחון, יואב גלנט בעקבות הסרטון. "צריך לטפל באירוע החמור הזה באופן הראוי לו ולעקר מהשורש תופעות מסוכנות שכאלו. אין בכוונתי להסתפק בעונש משמעתי בלבד".

יוסף חדאד, ערבי ישראלי ששירת בצבא וכיום פעיל הסברה בעד ישראל , הגיב לאותו סרטון. "להעיף אותם מהצבא, להכניס לכלא, גועל נפש! מוציאים שם רע לכל חיילי צה"ל מהחברה הערבית!"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייחס בשעת לילה מאוחרת לאותו סרטון. "נחשפתי כעת לסרטון המזעזע של חיילים שבלי בושה מביעים תמיכה בטרור. בדו"צ מסרו תגובה הזויה לאירוע החמור: "החיילים  יטופלו משמעתית". לא מדובר בעבירת משמעת! החיילים האלו לא צריכים ללבוש עוד דקה אחת מדים, הרמטכ"ל צריך להדיח אותם מיידית משירות, לצד פתיחה בחקירה על תמיכה בטרור".

עדכון : היום (רביעי) נמסר כי החיילים נעצרו  כבר אמש ונפתחה חקירת מצ"ח. הממצאים עברו לבחינת הפרקליטות הצבאית. הסנגוריה הצבאית טענה כי הסרטון "ערוך באופן מגמתי, בניסיון לייצר תמונה שלפיה חיילי צה"ל יוצאים כנגד מדינת ישראל ותומכים בפעולות העוינות שבוצעו כנגד כוחות צה"ל בג'נין".

בהמשך היום כבר דווח, שהפרקליטות הצבאית  שיחררה את החיילים שהביעו תמיכה בטרור כאשר הם על מדים בתוך בסיס צה"ל.

במקביל, ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד, הגיש שאילתה דחופה לשר הבטחון בשאלה "מדוע החיילים שחגגו את הפיגוע אתמול, אינם מודחים מצה"ל באופן מיידי?"

 

 

 

 

צפו בסרטון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

היחיד שצריך להיות מפוטר מאחורי זה הדובר שמסיט ומדיח וגורם לפירוד

יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

לכלא תומכי טרור ועוד לובשי מדים לכל החיים מחבלים לעתיד

רפאל
רפאל
10 חודשים לפני

אחת הטעויות החמורות בישראל שלא רוצים להבין שהשורש של ישמעאל הם אחד כולם אויבי ישראל וטעות לחלק אותם לקבוצות בתוכם הם שונאים את ישראל וחלומם להשמיד כל יהודי
חייבים לציין שמערכת המשפט חייבת להשתנות לחלוטין אחרת ישראל בסכנה
ה׳ ירחם

אורי
אורי
10 חודשים לפני

דרוזים לא היו שם בוודאות

רענן
רענן
10 חודשים לפני

נא לדייק אלה בדואים אין בניהם דרוזים

טוביה
טוביה
10 חודשים לפני

כן קצינים אלופים ואלופים לשעבר במערכת הביטחון החליטו שאפשר לגייס ערבים נראה לי שכל בעלי ההחלטות האלה הם על הרצפ האוטיסטי שלא הובחנו בזן ועכשיו הם מחליטים וגם בנושא הבטחוני בכלל ממש חושבים את עצמם כגאונים ורוצים שלכולם יהיה טוב אבל אני רציני הם על הרצפ האוטיסטי ומקומם לא בעמדות הנכונות ויכול להיות שגם הרמטכ"ל על הרצף האוטיסטי. מחשבות לא הגיוניות פעולות לא הגיוניות ואלו התוצאות.
ואני יסביר בקצרה…..מעלים מסוק לאויר וכל החמושים מבינים שהמסוק רואה אותם אבל הוא פוחד לפגוע בהם ובורח מהשטח החמושים מבינים שיידהם על העליונה צה"ל פוחד מהם (אם כן למה לא חוסלו) מכאן כל החמושים מקבלים רוח גבית ויוצאים לפעולות חיסול של יהודים ואת התוצאות חווינו מיד. זה בעלי ההחלטות והתוצאות ותאמינו לי כל אלה שמאמצים את ההסתרטגיה הזו הם על הרצף האוטיסטי. לכו הביתה מטורפים זה עולה לנו בדם הבנים בראשית צמיחתם…

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום