חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר שיקלי על אהוד ברק: ״אדם נאלח שצריך לעמוד לדין על ניסיון המרדה״

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מצא דרך נוספת לקרוע את החברה הישראלית

שתפו :

חיים צח ,לע"מ

אחרי יומיים של הפגנות של הדרוזים בצפון הארץ נגד הקמת טורבינות רוח שכללו גם נסיון פריצה לתחנת המשטרה בכפר מסעדה תוך ירי חי, מסתמן שישנה רגיעה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העדה הדרוזית שייח׳ מואפק טריף סיכמו אתמול (רביעי) על "הודנה" שבמסגרתה יופסקו העבודות להקמת טורבינות רוח בגולן. במקביל ייפסקו ההפגנות עד לאחר חג הקורבן שיחול בשבוע הבא בין יום רביעי לשבת.

אתמול (רביעי) פירסם שר התפוצות והשר לשוויון חברתי, עמיחי שיקלי, הערכה לגבי זהותו של העומד מאחורי אותם עימותים.

״מה משותף לאמל אסעד ואמיר חניפס ממובילי האירועים האלימים בצפון?״, שאל השר  שיקלי, ״ניחשתם נכון. הכתובת היא כמובן אהוד ברק שחניפס ואמל אסעד בחרו לשמש כמריונטות שלו במטרה להסית את כלל העדה להצטרף למחאה בכל מיני אמתלות מצוצות מהאצבע כמו טורבינות בגולן. אהוד ברק לא מסתפק בחרחור מלחמת אחים בין היהודים הוא גם מבקש לחרב את יחסינו עם אחינו הדרוזים, אדם נאלח שצריך לעמוד לדין על ניסיון המרדה".

בסיום הפוסט מודה השר שיקלי לרה"מ על שידע להרגיע את השטח. ״אני מברך את השייח׳ מוואפק טאריף שפעל היום יחד עם רה״מ נתניהו לסכל את המזימה, ומודה לחבריי בעדה שחשפו אותי למידעים חשובים –  לא תפרידו בינינו״.

בתחילת השבוע, הגיע ד״ר אמיר חניפס, ראש המרכז הישראלי הדרוזי, להפגנת השמאל במודיעין ואמר "החוקים של ממשלת הזדון לא יצליחו להפריד בינינו" עוד הוסיף ״באנו להיות אתכם כדי שביחד נחדש את המחויבות שלנו לברית הדמים. ביחד נמשיך להיות עם אחד, מדינה אחת דמוקרטית וליברלית". במשך כל דבריו הונפו דגלי ישראל ודגלי העדה הדרוזית לקול תשואות של הקהל. 

השר שיקלי פירסם בהמשך הערב שד״ר חניפס היה קשור לתקיפת שרי ליכוד בבתי עלמין השנה ביום הזכרון. 

בנוסף, ציין השר שיקלי את אל"מ במיל׳ אמל אסעד שנאם השבוע נגד ממשלת ישראל: ״אני עבריין כי בניתי בית לבן שלי. יישוב דרוזי אחד לא נבנה. הצעירים הדרוזים לא יכולים לחכות לדירות, לאנשים אין איפה לבנות. מדינת ישראל הגדולה יודעת לבנות 1000 יח' בביתר עילית כי זו החלטה אסטרטגית, כי סמוטריץ' ביקש אחרת יפרק את הממשלה״.

בעבר פעל אסעד נגד חוק הלאום.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אחד שכואב לו
אחד שכואב לו
10 חודשים לפני

והאיש מסתובב חופשי
אפילו לעשות חקירה בכאילו, לא עושים
הוא כנראה איש אחר בזמן אחר כדברי הלפדיוט

דפנה
דפנה
10 חודשים לפני

מרושע אהוד ברק. עם ישראל נגד אהוד ברק בתביעה ציבורית להעמדתו לדין בענישה מחמירה ביותר על הסתה והמרדה שינמק בכלא

רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
10 חודשים לפני

אהוד ברק אתתה סוטה מטונף מי שמסתובב במקומות חשוכים שהפדופיליה חוגגת שם בטח לא צדיק הוא יותר מסוטה מנוול מסית עלוב ימך שמך אמן.

אביב
אביב
10 חודשים לפני

בשלטון ,למה מצב הפריפריה כוה עלוב כפי שרואים היום?אתה קורא לעצמך רודף צדק חברתי? הליכוד מ1977 בשלטון, למה יש עדיין אזרחים רבים שמרגישים סוג ב? למה עוד מדברים על ישראל השניה.למה ראש ממשלה נאשם ועסוק בחקירות ומשפטים ולא נותן את הדין?למה דואג לעצמו ולא לאזרחים?למה עבריינים מורשעים שישבו בכלא יכולים לחזור להיות שרים ולדאוג למקורבים שלהם?האם בית משפט הרשיע את אהוד ברק בפדופיליה או שאתה מפיץ שקרים שהאכילו אותך כדי להסית את תשומת הלב מהבעיות האמיתיות שביבי לא טיפל בהן?

רויטל
רויטל
10 חודשים לפני

נאלח? מופקר שכמוך של נעלך חדל אישים כלומניק באריזה
אתה שותף להרס וחורבן הבית תגיד תודה שברק עומד על המשמר ואתה האחרון כמו חבריך לממשלת הבושה, הביזה והשחיתות שנקשיב לו בכלל
אתם אולי עוד לא יודעים אבל ממש בתקופה הזו מייצרים את פח הזבל של ההיסטוריה שתיכנסו אליו כולכם

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום