חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדיקטטורה של עמוס שוקן

כיצד מתנהלים הדברים בעיתון ״הארץ״? האם הכותבים בו מוגבלים לגבי השתתפותם בערוצי תקשורת אחרים?

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

״אני לא קיבלתי הוראה לא להופיע בערוץ 14, אני צריך לבקש מהם אישור בשביל זה״. כך אמר הבוקר (שלישי) בני ציפר, איש ׳הארץ׳, ברדיו גלי ישראל. כדי להתראיין בערוצים אחרים כמו ערוץ 13, בני ציפר ואחרים מעיתון ״הארץ״ לא נדרשים לבקש אישור.

יותם זמרי: ״איך אתה מרגיש עם זה כאיש ספרות, תרבות ופלורליזם?״ 

ציפר: "מה אני אגיד לך. אני מרגיש עם זה כמו אדם שעובד במוסד כלשהו וצריך להתפרנס ממה שאומרים לו". 

לפני כחצי שנה התראיין מו"ל עיתון הארץ, עמוס שוקן, בערוץ 14 ואמר את הדברים הבאים: "לפני כחמש שנים, כשהיה ויכוח האם הערוץ הזה, שנועד להיות ערוץ מורשת, יכול לעבור בעצם להיות ערוץ אקטואליה – פרסמנו מאמר מערכת שאמר "הניחו לערוץ 20", סיפר שוקן והוסיף: "גם היום עמדתי ועמדת העיתון היא "הניחו לערוץ 14", ונגיד את זה גם מחר במאמר המערכת".

שוקן אסר לפני כשבועיים על כתבי ״הארץ״ להתראיין או להשתתף בתכניות בערוץ 14. ‏"בעיתון ״הארץ״ אסרו על הכתבים שלהם להופיע בערוץ 14. עורך ״הארץ״ אלוף בן אישר את הפרטים", כך דיווח דוד ורטהיים, עורך וואלה ברנז'ה.

בעקבות אותו איסור, גדעון לוי, ביטל הגעתו לתוכנית "הפטריוטים" בסמוך לשידור. קודם לכן היה זה כתב המשטרה של 'הארץ', ג'וש בריינר שדיווח שיפסיק את השתתפותו בערוץ 14. "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ"הפטריוטים". תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים".

בתחילת השנה מו"ל הארץ הפסיק לפתע את פרסום טורו הקבוע של ד"ר גדי טאוב בעיתון ופיטר אותו מהסיבה – ״העמדה של גדי טאוב לא לגיטימית ולכן צריך להפסיק להשמיע אותה״.

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חנן
חנן
9 חודשים לפני

עמוס שוקן יצור מנוול, שפל, גזען ומרושע. מתנהל באיומים, שקרים, צביעות והסתה, בעייני הוא לא לגטימי יצור עלוב לא מעניין, טיפש ומטומטם תהיה כפרה עלינו בימניים, אמן.

ירון
ירון
8 חודשים לפני

הארץ עיתון מזוהם

חנן
חנן
8 חודשים לפני

עמוס שוקן הוא זקן נרגן, קנאי ומלא שנאה. מנוול שפל ואחד מעלובי החיים של ישראל אנרכיסט רקוב ובואש מקומו צריך להיות על המריצה של ליברמן בדרך למגדלי האשפה או בורות המדמנה.
עם ישראל חי, קיים ובועט אל תשכח נבלה סרוחה.

חנן
חנן
8 חודשים לפני

עמוס שוקן בן כלבים מנוול ושפל, בזוי והזוי מקומו הטיבעי הוא על המריצה של ליברמן ומשם ישר למדמנה של ההיסטוריה, יצור רקוב ובואש.
בושה ובוז שיצור עלוב כזה קיים בעולמינו. עם ישראל חי ובועט, אל תשכח.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום