חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטעות של רוני אלשיך?!

מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך התראיין הבוקר (רביעי) בגל"צ וסיפק אמירה שומטת לסתות על כך שהמערכת לקחה בחשבון שנתניהו יתפטר עם הגשת כתב האישום

שתפו :

צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הבוקר בתוכנית הרדיו "ספי ויניר" בגל"צ עם ספי עובדיה ויניר קוזין, אמר רוני אלשיך משפט מדהים, בתשובה לשאלה מדוע משפט נתניהו מסתבך: "אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה נתניהו לא יתפטר ויבחר להלחם מתוך המערכת, ושהמפלגה לא תגיד לו שלטובת המדינה הוא צריך להתפטר ומישהו אחר ייכנס לשלטון. התקדים שהיה מול עינינו היה של אולמרט".

לפי דברי אלשיך, מפכ"ל המשטרה שתחת אחריותו הוגש כתב האישום נגד נתניהו, הגורמים שהגישו את התביעה חשבו שנתניהו יתפטר או שמפלגת הליכוד תגרום לו להתפטר. הם לא חלמו שנתניהו יתייצב אל מול ההאשמות וימשיך בתפקידו.

הרשתות החברתיות גועשות בעקבות אמירה זו והגולשים רואים בה הוכחה לתפירת התיק כנגד ראש הממשלה נתניהו, ועדות לכך שלא היה בכוונת גורמי האכיפה להגיע למשפט אלא לגרום לנתניהו לפרוש רק מעצם הגשת כתב האישום.

גם פרוטוקול הדיונים המונגש לציבור באדיבות אלי ציפורי, אבי וייס וכנרת בראשי, מחזק את הטיעון על תיק תפור. העוקבים אחר המשפט רואים שהתביעה נאלצה לתקן את כתב האישום פעמיים, נוכחים שוב ושוב בעדי תביעה ההופכים לעדי הגנה, ורק לאחרונה פורסם כי השופטים המליצו לתביעה לסגת מסעיף השוחד בתיק 4000.

לטענת הגולשים, הרישול הנראה בהכנת התיק מעיד על כך שהתביעה ורשויות האכיפה לא התכוונה כלל שהתיק יתברר בבית המשפט, אלא חשבה שנתניהו יפרוש, ומשלא עשה כך, התגלה כי לא רק שהתיק תפור, אלא גם נתפר בתפירות גסות במיוחד.

אלשייך גם אמר בראיון בגל"צ, כי "כל מקבלי ההחלטות בצד המשפטי היו מאוד זהירים".

על כך העירה כנרת בראשי במסגרת ה"אולפן הפתוח" בערוץ שלה ביוטיוב:

"שימו לב לניואנס קטן: "כל מקבלי ההחלטות בצד המשפטי היו מאוד זהירים"… לא בכדי הוא הכניס אותם…הם היו מעורבים. זה היה חשוב לו להדגיש את זה, לא רק בגלל שהוא רצה להגיד שהם היו זהירים, אלא בגלל שהם היו אחראים לא פחות ממנו".

אתמול יצא אלשיך בחדשות 13 באמירה מוזרה מעט על המלצת השופטים לסגת מהאישום בשוחד: "להבנתי בית המשפט אמר שלא תהיה הרשעה בשוחד, ולא יהיה זיכוי בשוחד".

דברי אלשיך, לא השאירו אדיש אפילו את ניר חפץ. "איני יודע מה יותר חמור: המעשים המנוולים והבלתי חוקיים שבוצעו בחקירת פרשה 4000 תחת אלשייך – המפכ״ל היחיד שהעסיק במיליונים מכספי המשטרה יועץ פוליטי שונא נתניהו; או הדברים המטומטמים, המיותרים והמזיקים שהוא אומר כעת ברדיו, בעודו חושף את ערוותו כמפכ״ל".

ד"ר גדי טאוב, רואה בדברי אלשיך תמרור אזהרה. "עכשיו אתם מבינים למה אסור בשום אופן להסכים לרעיון שראש ממשלה צריך להתפטר בהגשת כתב אישום?
כי הגישו כתב אישום כדי שראש ממשלה יתפטר.
אם יש עדיין מישהו שלא מבין את זה, בא אלשיך והבהיר".

 

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אחד שכואב לו
אחד שכואב לו
10 חודשים לפני

מלצ'ין שכח לספר לו שיש באפריקה פיל עם עור של ביבי
מתי כנופית החוק והבטחון וחבריהם בתשקורת יתנו את הדין?
עד מתי נעמוד מהצד?

רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
10 חודשים לפני

כל פושעי הפרקליטות והמשטרה חייבים להישפט פושעים מטונפים הרסתם את המדינה חלאות אדם חסרי צצפון.

אידר שלמה
אידר שלמה
10 חודשים לפני

הקנאה והתאווה כמובן השנאה העבירה את האיש אלשיך וכל החבורה על דעתם
מציע להם להעלות באוב את קורח שיספר להם מה קורה בעולם האמת
קורח מת ובניו לא מתו
מאז המחלוקות לא פסקו

גיל
גיל
8 חודשים לפני

חיות ומיארה מסתירות שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי. השב"כ משקר שוואסים אסעיד רצח. השמאל ארור.
https://www.docdroid.net/Arh542G/document

רצחתי את כדורי.jpg

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום