חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"השעון מתקתק אחורה"- מכתב נאצה הונח על קבר יוני נתניהו ז״ל

ההסתה וגילויי האלימות עולים שלב נוסף. מכתב מאיים נגד רה״מ הונח על קבר אחיו יוני ז״ל. גורם בכיר בשב"כ: "לא נעבור על כך לסדר היום"

שתפו :

עמית הלוי
יונתן זינדל, פלאש 90

משטרת ישראל פתחה בחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי, בעקבות מכתב איומים נגד רה"מ נתניהו. האיום נכתב במכתב אשר הונח בחלקה הצבאית במתחם הר הרצל, על קברו של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של רה"מ נתניהו.

עובדי בית העלמין, הבחינו אמש במכתב על קברו של יוני נתניהו ז"ל שנפל במבצע אנטבה. הם מסרו את המכתב והדיווח למשטרת ישראל ולמשרד רה״מ.

המכתב נפתח בפנייה לאחיו של רה"מ: "מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה? אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מידי לאן להתקדם". בהמשך המכתב ישנה פנייה לרה״מ נתניהו "שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו".

המכתב נכתב בצורה בוטה וגסה ואף מצויין בו "שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה".

בהמשך המכתב ישנה השוואה לאריאל שרון אשר "קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים"- לשון המכתב.

בסיומו של המכתב הכותב מציב מטרות לרה״מ. "המשימות שלך הם: א. לכבוש את עזה, ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי הדר גולדין ואת יתר השבויים. השעון מתקתק אחורה. נשארו לך יותר משלושה חודשים וחצי". היעד  העתידי במכתב הוא יום הולדתו של רה״מ בכ"ח בתשרי, אליו כותב המכתב טוען שנתניהו לא יגיע. כותב המכתב "לא ייגע בו", אלא מקווה שמן השמיים כבר יקבל עונש.

התגובות למכתב לא איחרו לבוא.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף על מכתב האיומים נגד נתניהו: "שיא של הסתה מסוכנת עליה לא ניתן לעבור לסדר היום. על מנהיגי האופוזיציה לבלום את האלימות והשנאה. לגלות אחריות ולהוקיע את המסיתים. התורה מצווה על כולנו ״ואהבת לרעך כמוך״.

ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד: "כל פעם שאני חושב שהשמאל האנרכיסטי הגיע לתחתית השפל, הם מתעלים על עצמם. בושה בושה בושה".

מקרב האופוזיציה, יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ גינה את האיום במכתב. ״מכתב האיום שהונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל הוא חמור ביותר וראוי לכל גינוי והוקעה. אסור לנקוט באלימות, אסור לאיים באלימות ומעבר לחומרת האירוע – זו חרפה מוסרית לחלל את קברו של מי שנפל בקרב בעת שפעל למען ביטחון ישראל. מקווה ישימו את ידם על הכותב ויביאו אותו לדין״.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום