חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' ישראל אומן: "השמאל ישתלט בכח"

חתן פרס נובל, פרופ' ישראל אומן על ההשוואה של המצב כיום לימי החורבן ומה באמת מטריד את חבריו בשמאל?

שתפו :

פלאש 90

פרופ' ישראל אומן מוטרד ומודאג מהמצב בישראל לאור המחאות בנתב"ג ובקפלן והתחושה של חורבן: "אני מודאג ממה שקורה אצלנו. אנחנו בי"ז בתמוז וזה מזכיר את הימים האלה לפני 1947 שנים. אז היה חורבן הבית וזו גם השנה שהייתה החלטת האו"ם על הקמת המדינה. אז לא היה טוב למי שנהרגו במלחמת העצמאות אבל היינו מלוכדים ושאפנו למטרה משותפת והיום אני לא רואה את זה".

 

"תנועת המחאה הם האליטה של העם. אנשים יותר מחונכים, פרופסורים, עיתונאים ושופטים והם בעלי ההשפעה במדינה והם לא מוכנים לקבל את הכללים הדמוקרטיים. מי ששולט במדינה זה בית המשפט ויותר מכך, המשטרה. יש לנו שר משטרה, אבל הוא לא יכול אפילו להשפיע על המשטרה שתעצור את המחאה בבן גוריון. אני חושב שהדמוקרטיה בסכנה. אין לנו דמוקרטיה, אלא מונרכיה או אוליגרכיה של שלטון האליטות בשמאל שהשתלטו כבר מזמן על המשטרה, על הצבא במידה מסוימת, על בית המשפט, על התקשורת. יש הרבה קולות בשמאל שמדברים על מלחמת אחים, אני לא הולך להלחם במלחמת אחים. אם הם יפתחו באש אני אכנע, אבל זה לא טוב כי זה נגד רצון האנשים. אני לא הולך להלחם ביהודים אחרים".

למען מה נלחמים באמת חבריו בשמאל?

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ארי
ארי
10 חודשים לפני

ממש לא פרופ אומן. לא חורבן ולא מלחמה אלא מיעוט מטורלל שחייבים לטפל בו בחומרה רבה ומיד כדי לעצתור את ההפקרות האלימה והצמסוכנת כסרבנים ובוגדים.

רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
10 חודשים לפני

מי אתם. גמל לא רואה את הדבשת שלו אז מה יש לנו אנרכיסטים פשיסטים עוכרי ישראל הומואים ולסביות זה השמאל שיכריע את הימין הצחקתם אותו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום