חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קצין משטרה בכיר: "צריך לחלק נשק לאזרחים גם במחיר של שתי רציחות בשנה"

נצ"מ בדימוס פיני יחזקאלי מתאר את תסריט יום הדין במקרה של מלחמה כוללת והחלטה של ארגוני פשיעה ערבים ישראליים להצטרף ולפגוע ביהודים בערים המעורבות ובישובים בפריפריה

שתפו :

נצ"מ בדימוס פיני יחזקאלי לא מתרגש יותר מדי מהביקורות שהוטחו ברשתות החברתיות במי שחיסל את המחבל במספר כדורים בפיגוע שהתרחש בשבוע שעבר ברמת החייל בת"א: "אני מציע לא להתרגש מהשוליים. השוליים של שמאל תמיד היו כאלה. בסופו של דבר הפתרון הוא נשק בידי אזרחים אבל לא בדרך הזו. אני הייתי מפקד המשמר האזרחי בבאר שבע והיו לי 24 כיתת כוננות בעיר, בכל כיתה עשרות חמושים שהיו מזנקים ברכבם לקריאה. המשטרה לא הייתה חכמה לשמור על זה והשמידה את זה אבל זו הדרך".

"צריך לחלק לאנשים נשקים בצורה מסודרת", אומר יחזקאלי ומדגיש גם את המחיר, "גם אם יהיו שתי רציחות בגלל הנשקים האלו, זה בטל בשישים מול הצורך ואין מה לעשות. התקופה הזו מחייבת התגייסות להחזיק נשק בכל מקום ולהיות מוכן להפעיל אותו. זו תקופה שצריך לעבור והיא תעבור".

התסריט אותו מצייר יחזקאלי במקרה של מלחמה כוללת והתערבותם של ערביי ישראל בכאוס, צריך לעורר הרבה נורות אזהרה במערכת הביטחון: "במלחמה כוללת, ארגוני הפשיעה הערביים, עם הנשק האוטומטי, טילי הלאו והרכבים המשוריינים שלהם יגיעו לישובים יהודיים ותהיה שחיטה. למנוע אי אפשר. אפשר לארגן את הישובים המרוחקים בפריפריה במסגרת כמו שהיה תחת צה"ל בכיתות כוננות. אומר לי קב"ט בישוב מרוחק ש"חזרנו לימי טרומפלדור בתל חי". את זה לא המשטרה ולא צה"ל יפתרו ולכן חייבים לחלק נשק".

מיהן הערים שצריכות להערך יותר מכל למלחמה עם ארגוני הפשיעה במקרה של מלחמה כוללת?

צפו בראיון באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רפאל
רפאל
10 חודשים לפני

במקרה של כאוס עים ערבי ישראל שיש להם המון נשקים ותחמושת שנגנבה מהצבא חיילים יהיו מפקדים לעצמם כדי להגן על המשפחה להם , לכן חייבים לחלק נשק לאנשים הנכונים , אני בטוח שבג״ץ יתנגד לכן חייבים ומהר לחוקק את עוקף בג״ץ כי השמאל מוגנים עים נשקים אבל שותקים …..

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום