חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נסראללה מאיים: "האדמה הזו לא תשאר בידי הישראלים"

"אם ישראל תעז לפגוע באוהל, לא נעבור על זה בשתיקה", הכריז מזכ"ל החיזבאללה

שתפו :

דובר צה"ל

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, נאם אתמול לציון יום השנה ה-17 למלחמת לבנון השניה ובו לגלג על ישראל: "ההרתעה של חיזבאללה מאז מלחמת לבנון השניה הולכת וגוברת ואילו בצד הישראלי הולכת ומתכרסמת. לפני כמה ימים היתה חתונה בדרום לבנון ושוגרו בה זיקוקים. הצבא הישראלי נכנס למצב של כוננות".

על האוהל שהקים החיזבאללה בשטח ישראל איים נסראללה: "אם ישראל תעז לפגוע באוהל, לא נעבור על זה בשתיקה. יש לצעירי ההתנגדות הנחיות כיצד לפעול במקרה של פעולה ישראלית".

נסראללה התייחס בנאומו למבצע "בית וגן" של ישראל בג'נין: "המשך פעולות ההתנגדות הפלסטיניות בגדה המערבית הן עדות לכישלון המתקפה על ג'נין. המטרה של הישראלים היתה להחזיר את ההרתעה, אך הם קיבלו תמונה הפוכה לגמרי".

בשנה האחרונה, לפי נסראללה, ישראל הקימה גדר בשטח שעל פי האו"ם שייך ללבנון, ובכך הוא מתכוון לחלקו הצפוני של כפר רג'ר, שצריך לדבריו לחזור ללבנון, כפי שהגבול הימי חזר ללבנון, בימי ממשלת לפיד.

עשר שנים ניהלה ישראל משא ומתן עם לבנון לגבי הגבול הימי ובו מאגר גז ולא ויתרה עד שבא לפיד וכראש ממשלה נתן מתנה ללבנון. בכירי מערכת הביטחון טענו אז שמסירת השטח תמנע מלחמה. בגיבוי הבג"ץ וללא אישור הכנסת הובטח השטח ללבנון. מאז מתגרה נסראללה בישראל יותר ויותר. בנאום הפעם הוא דורש לשנות את קו הגבול היבשתי עם ישראל, ולא רק את הימי, "האדמה הזו לא תשאר בידי הישראלים", אמר.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום