Search
Close this search box.

מנכ"ל עוצמה יהודית: "מהרגע שהגענו לשמעון הצדיק – 'ותשקוט הארץ'"

למרות דבריו של ראש הממשלה בנט (''לא צריך את בן גביר שינהל את ירושלים'') דווקא מאז הגעתו של בן-גביר קיים שקט יחסי במקום

תגיות

שתפו :

 

חודש עבר מאז הקים חבר הכנסת איתמר בן גביר את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק. כזכור, כבר תקופה ארוכה בה סבל טל יושבייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים, מהתקפות הולכות וחוזרות מצד תושבי השכונה הערבים, שבשיאם שרפו לו 9 פעמים את הרכב והציתו את ביתו. בעקבות כך, החליט חבר הכנסת איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) להעתיק את לשכתו הפרלמנטרית לשכונה, על מנת לגרום לנוכחות משטרתית שתגרום לתחושת ביטחון לתושבי השכונה. לאחר חודש שהלשכה עומדת בשמעון הצדיק, דיברנו עם מנכ"ל מפלגת עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף כדי לשמוע מה קורה בימים אלה בשכונה:

 

אתם כבר נמצאים חודש מאז שאיתמר הקים את הלשכה שלו בשמעון הצדיק, אתם יכול לספר לי מה קורה שם עכשיו?

"אני יכול להגיד לך מה היה לפני: 9 הצתות של רכב של משפחת יושבייב שגרים שם, ופעמיים ניסיונות להצית את הבית שלהם, שפעם אחת צלח. מעבר לכך, טל יושבייב היה מותקף כמעט בכל פעם שהוא היה מגיע הביתה. ביטחון זה הדבר האחרון שהיה שם. מהרגע שהגענו לשם -"ותשקוט הארץ". יש שם צוותי משטרה קבועים שנמצאים בגזרה ומאבטחים ושומרים. טל אומר לנו שהרבה זמן הוא לא הרגיש שהגזרה שלנו שקטה, ושהדבר הזה בזכות הנוכחות שלנו. הדבר הזה לא היה קורה אם איתמר לא היה שם. בגלל שאיתמר שם -הם נמצאים שם. הם גם מפחדים שאם יראו עוד פעם תמונות של בית שרוף זה יהיה 2-0 וזה יהיה יותר מדי".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94-%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%93-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a9-%d7%94%d7%a8/

אנחנו יודעים שהרבה גורמים בטחונים דיברו על הסכנה שאיתמר יהיה שם בלשכה, תוכל להגיד אם פנו אליכם גורמים מהממשלה או גורמים ביטחוניים על מנת שתעזבו את המקום?

"הנקודה היא שנפתלי בנט ידוע בגאוותו ומה שהוא מוכן להקריב בשביל הגאווה. הפעם הוא הקריב את הביטחון של התושבים שגרים שם. הוא מעדיף שלא תהיה תמונת ניצחון עבורנו. לשים שם עשרים שוטרים, מאשר לשים שם 2 שוטרים באופן קבוע ושאנחנו נוכל לצאת משם."

מה התכנון שלכם להמשך?

"אנחנו נמצאים שם כל יום, דואגים שהמשטרה תעשה את מה שהיא צריכה לעשות. מרגע שהמשטרה תבין שאנחנו לא עשויים מחומר של אנשים שעושים גימיקים והולכים, אלא אנחנו באמת הולכים עד הסוף עם זה, אני חושב המשטרה תבין את הדבר הזה, היא תפנה לממשלה ותבקש לשים שם אבטחה קבועה".

אתם בקשר עם תושבי השכונה? 

"בוודאי. בנחלת שמעון יש משפחה יהודית אחת. כולנו בקשר רציף איתה, ויש לנו חפ"ק משותף. מתנהלים איתם בתיאום תמיד, וכל מה שהם צריכים אנחנו שם. עוזרים ומסייעים".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום