חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוב בג"ץ פוסק נגד מדינת היהודים

החלטה שרירותית של בג"ץ בעניין הבתים בשמעון הצדיק בירושלים, הבתים שייכים ליהודים אך לא יהנו מהזכויות עליהם

שתפו :

מחבלים

בעליון הציעו פשרה עבור המשפחות הערביות בשייח ג'ראח, הבתים אומנם שייכים ליהודים אך המשפחות שגרות במקום יוכרו כדיירים מוגנים וחברת נחלת שמעון תיחשב כבעלים. נוסף על כך, השופטים יצחק עמית ודפנה ברק ארז קבעו כי בעלי הבתים היהודיים לא יוכלו להחליט על גובה השכירות של המשפחות בבתים אלא להשכיר אותם תמורת תשלום דמי שכירות מופחתים, 200 שקלים. במשך 15 השנים הקרובות נחלת שמעון לא תוכל לפנות את הדיירים הפולשים עד להכרעה סופית בשאלת הזכויות במקרקעין.

תמונהקרדיט: צילום מעמוד הטוויטר של ח"כ איתמר בן גביר

חבר הכנסת בן גביר בתגובה להחלטת בג"ץ: "החלטת בית המשפט העליון לשנות את החוק ולטעון טענות בשם הפורעים שהשתלטו על נכסים ואז לפטור אותם ולהשאיר אותם במקום היא החלטה חשוכה, לא חוקית, לא דמוקרטית ומנוגדת לערכי שלטון החוק ומהוה תקדים חמור מאוד שממנו יהנו פולשים. מקווה שהחברה תגיש ערעור לדיון מורחב אסור לאבד את שמעון הצדיק".

תנועת 'אם תרצו' הגיבה כך: "שוב פעם בג"ץ פסק נגד מדינת היהודים. החלטת בג"ץ איננה רק כניעה לטרור אלא היפוך צד. ההחלטה משרתת את ארגוני הטרור ומסייעת להם לכבוש שטחים דה-פקטו ממדינת ישראל. חייבים לאזן את כוחו הדורסני של בג"ץ, אחרת מדינת ישראל לא תוכל להמשיך להתקיים. לא כמדינה יהודית ודמוקרטית, ולא כמדינה בכלל".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום