חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיגוע רצחני בבני ברק – 5 נרצחים

מסע הרג אכזרי ברחובות בני ברק ורמת גן הוביל לאירוע הנורא; מחבל אחד חוסל, חשד למחבלים נוספים; למרות המצב הביטחוני לא בוטלו ההקלות ברמדאן

פיגוע בבני ברק

בעיר בני ברק מחבל ביצע ירי במספר מוקדים, הוא רצח חמישה אנשים.
מממצאי חקירה ראשוניים עולה כי מחבל חמוש ברובה סער פתח באש לעבר אזרחים ברחוב השניים בבני ברק ורצח מספר אזרחים, משם עבר לרחוב הרצל, פתח באש לעבר אזרחים, ושם כוח משטרה נטרל אותו. ‏ככל הנראה 3 מחבלים מעורבים בפיגוע – אחד שחוסל הוא שוהה בלתי חוקי מהכפר יעבד שליד ג'נין, ערבי בן 26 בשם דיא חמארשה, ישב בשנת 2013 בכלא למשך חצי שנה על עבירות ביטחוניות; מחבל שני נעצר ונחקר, ויתכן ויש מחבל שלישי שטרם נתפס – סריקות אחריו. השר לביטחון פנים עומר בר-לב הגיע לזירת האירוע.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98-%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a1%d7%a7%d7%99/

כוחות הביטחון העלו מסוק בשמי העיר בני ברק בחיפוש אחר מפגעים נוספים. ‏בעקבות הפיגוע בבני ברק; מגן דוד אדום בירושלים העלה את רמת הכוננות לרמה ד׳ – הגבוהה ביותר.

פיגוע בבני ברק
האופנוע ממנו ירה המחבל

חובש מד"א ליפא הירש שטיפל בפצועים סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

מסע הרצח של המחבל: תחילה הוא פתח בירי ברחוב הרצל פינת ז'בוטינסקי – ופגע אנושות באדם ברכב. לאחר מכן הוא פתח בירי לעבר חנות ברחוב השניים בבני ברק, שם הוא פגע אנושות בשני בני אדם – ואז הוא פגע אנושות בעוד אדם ברחוב. משם הוא המשיך לרמת גן – ופצע קשה שוטר, שם נורה למוות. גדודי חללי אל-אקצה של הפת"ח קיבלו אחריות לפיגוע.

ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר: "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני. ליבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים. כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן.
אנחנו ננצח". בעקבות הפיגועים האחרונים, הקיבנט המדיני-ביטחוני יתכנס מחר.

זהו הפיגוע הרצחני השלישי בשבוע האחרון, לאחר זה שהיה בבאר שבע וזה שהיה בחדרה, סך הכל בפיגועים הללו נרצחו 11 אנשים, הי"ד. אנשים רבים בזירת האירוע מוחים על התנהלות הממשלה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום