חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדיקטטורה המשפטית בישראל: שמר על אמונתו ונקנס בשמונים אלף ש"ח

מיכאל פואה מוביל קמפיין גיוס המונים לבעל אולם אירועים שסירב לחתן זוג להט"ב ונקנס על ידי בית המשפט

תגיות

שתפו :

 

השבוע פורסם כי בעל אולם אירועים נאלץ לשלם סכום של 80 אלף ₪ לזוג נשים אותן סירב לחתן. בעקבות הפרסום, החליט מיכאל פואה יו"ר ארגון "בוחרים במשפחה" לפתוח בקמפיין גיוס המונים על מנת לממן לבעל האולם את הקנס. בראיון באולפן, מספר מיכאל פואה על מהות הקמפיין והמטרות אותם מנסה הארגון שלו להשיג.

פואה מספר מה עומד מאחורי הרעיון לפתוח בקמפיין מימון ההמונים: "אתמול בבוקר קיבלתי את הידיעה שהתפרסמה על בעלי אולם שנקסו על סך של 80 אלף ש"ח כי הם לא הסכימו לערוך חופה לשני נשים שרצו לעשות אירוע שהם קוראות לו חתונה. כמובן שזה לא חתונה". פואה מספר שדבר ראשון הוא התקשר לבעל האולם ואמר לו שהוא איתו: "נקנסת כי היה חשוב לך המשפחה, היה חשוב לך היהדות. אנחנו איתך".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%9e%d7%94%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%a2-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%95%d7%98%d7%99%d7%a7-%d7%9c%d7%98/

פואה טוען שבמקרים מהסוג הזה צריך לפעול בחכמה. אפשר לא לענות לפניות, אפשר להגיד שמחתנים רק חתונות לפי החוק – חתונות כדת וישראל. ובכל מקרה לצד זה, צריך לפנות לקבלת יעוץ משפטי: "הם בתמימותם יהודים טובים. הם מכירים מה שהולך במערכת המשפט והם חששו ממה שיקרה. זה היעוץ שהם קיבלו ואין לי תלונה אליהם". הוא מוסיף כי הציבור צריך לנקוט בצעדים שימנעו מקרים נוספים שכאלה: "כציבור, לא השכלנו לדאוג שאנשים יוכלו לחיות פה כיהודים לפי דתם ואמונתם ובתי המשפט מוציאים כל מיני פסקים הזויים כאלה שמחייבים אדם לפעול נגד דתו, נגד יהדותו. לכן פתחנו את הקמפיין הזה ואנחנו קוראים לכל הציבור להתחבר אליו כי יש לנו פה מסר. לא צריך להגיע למצב הזה שנופלים למלכודות האלה שארגוני הלהט"ב עושים".

לדבריו, הקמפיין רוצה להעביר מסר לבתי המשפט: "אנחנו אומרים לבית המשפט: תסירו את ידכם מהסיפור הזה. תפסיקו לפעול נגד הערכים שלנו. תכבדו את האנשים שזאת דתם, שזאת אמונתם". הכסף אותו אוסף פואה מיועד לעזור לבעל האולם לכסות את החוב אבל לא רק: "נקדיש את הסכום להסברה. להכין דף, מה אומרים, לא אומרים, ואיך מתנהגים .בנוסף, התחלנו להכין הצעת חוק שלקראת הכנסת הבאה אני מקווה שהיא תעבור. היא תגדיר שאי אפשר לחייב בעל עסק לפעול נגד אמונתו ודתו. חופש העיסוק הוא לא חד צדדי. הוא לא רק לטובת מקבלי השירות הוא גם לטובת נותני השירות".

לתרומה לקמפיין לחץ כאן

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מיכאל
מיכאל
1 שנה לפני

להצטרפות לקמפיין https://givechak.co.il/Stop

רונן
רונן
1 שנה לפני

אם מישהו היה מעז לא לחתן זוג בגלל שהם יהודים… ובית המשפט היה פוסק פיצויים… הייתם מתבכיינים על כפייה דתית?

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום