חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוקר מלחמות ישראל ד"ר אורי מילשטיין: האם ה7 באוקטובר הוא המחדל הגדול ביותר צה"ל?

חוקר מלחמות ישראל אורי מילשטיין מדבר על מחדלים שנעשו במחלחמות העבר. מחדלים צבאיים היו בכל מלחמות ישראל. כדי לא לעסוק בהם, יצרנו פה תרבות של הסתרה

חוקר מלחמות ישראל אורי מילשטיין מדבר על מחדלים שנעשו במחלחמות העבר. מחדלים צבאיים היו בכל מלחמות ישראל. כדי לא לעסוק בהם, יצרנו פה תרבות של הסתרה, ובמקום לעסוק ולנתח את המחדלים, כולם מדברים רק על מיתוסים של גבורה. להכין צבא למלחמה זה ללמוד את האוייב, ואנחנו לא למדנו את החמאס, ואל את חיזבאללה. שני ארגוני הטרור האלו הקימו צבא ולוחמים בנו לא כמו ארגוני טרור. האשם לדעתו של מילשטיין מונח על כתפי הרמטכ"לים של העשורים האחרונים, ובניתוח המודיעיני של נתונים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Oren
Oren
2 ימים לפני

https://www.israelnationalnews.com/news/397572

According to the last few articles, no alert was sounded, due to protocol. I imagine the initiative is, is to cover up evidence of the continued commitment of the muslims surrounding Israel, to attack Israel. To submit, to the western leftist desire to pretend this is not happening, islam is a religion of peace, with no compulsion, no intolerance, or Jew hatred, and no aspirations to global supremacy.

Evidence of supremacist groups attacking Israel, contradict the media claim that Israel succeeded in defeating the jihad thanks to the great beeper operation. Deterrence was re-established. The alarms dont sound off anymore. In G-d I trust.

כתבות נוספות

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום