סמדר מורס מנהלת בית ספר ממלכתי בת"א מסבירה שלימוד הזהות היהודית במערכת החינוך החל להיפרם בתהליכי החדירה של הפרוגרס. בקום המדינה למדו 200 פרקים בתנ"ך והיום לומדים 50. שעתיים בשבוע בלבד. לימודי התנ"ך מתחפשים היום ללימודי אדם וחברה. אם לומדים תנ"ך הוא נלמד כתרבות. זו פדגוגיה מתנצלת שפוגעת מהילדים להתחבר למקורות שלהם. כל התרבות שלנו משובצת אזכורים מהתנ"ך וילדים בורים שלא מכירים את התנ"ך לא יבינו גם את ההקשרים שלו בסרטים, הצגות ספרים ואמנות.
כל הכבוד להורים הללו.
חשוב לילדים.