חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחיי הדתיים לאומיים – צאו מהארון כבר, אל תתנו לפחד להשתלט

לפעמים גם אם אתה בטוח שכל העולם נגדך, זו רק בגלל שמישהו דואג שבדיוק בזה תאמין

תגיות

שתפו :

איש יהודי היה בירושלים שבין החומות וח"כ יצחק פינדרוס שמו.

פינדרוס הוא יהודי שמשלב עולמות, יהודי של גאולה. מצד אחד הוא מלא באהבת התורה והארץ, ומסור למשימה העכשווית של גאולת עם ישראל וארץ ישראל כדרכה של תורה, ומן הצד השני, בניגוד לדתיים לאומיים, שותפיו הטבעיים למשימת הגאולה, הוא חף מכל ממלכתיות מזויפת וחסרת מעוף.

פינדרוס אומר בקול רם את מה שכולנו חושבים נוצרים עמוק עמוק בלב: את בית המשפט העליון צריך להחליף. כמו שמחליפים רודן אכזר, כמו שמחליפים חונטה צבאית אפילה, כמו שמחליפים שלטון אוליגרכי מושחת – הגיע זמנם של בני האצולה המשפטית לרדת מבמת ההיסטוריה.

האמת היא, שבשנים האחרונות המחשבה שהייתה כמוסה עמוק בלב, להחליף את שלטון אצולת הבג"ץ, עברה לאט לאט ללחישת שפתיים זהירה. הלחישה בימים אלו הופכת לדיבורים ברורים, אם כי על פי רוב עדיין בחדרי חדרים. פתאום בא פינדרוס כמו פיל בחנות חרסינה ויורה לנו את האמת הפשוטה בפרצוף; בלי להתבלבל, בלי להתנצל, בלי להשתבלל – את הבג"ץ צריך להחליף, ויפה שעה אחת קודם.

כל חברי השמאל נזעקים מדבריו של פינדרוס: "מות הדמוקרטיה, אובדן הדרך הישראלית, געוואלד". אחד מכלבי השמירה של החונטה העונה לשם אטילה שומפלבי כתב שפינדרוס מייצג לא פחות מ"חונטה שונאת ישראל ואנטי דמוקרטית, שכל כוונותיה הן להביא לחורבנה של המדינה, לגרור אותה לבור של אפילה, שנאה והרס". כך ממש. אלו מטרותיו של פינדרוס. וכאילו כדי שלא נעז חלילה להרים את הראש ולצעוק "אבל רגע, אבל פינדרוס צודק, הוא אומר את מה שכולם חושבים", אז מוסיף כלב השמירה ואומר: "זה לא נתון לשום ויכוח". שמעתם? שכחו מכל מה שחשבתם. זה בכלל לא נתון לוויכוח. הרי כ-ו-ל-ם מסכימים. העילג הנ"ל ממשיך בציוץ אחר וכותב "זה לא ימין ושמאל, זה דמוקרטים מול שונאי המדינה".

https://tovnews.co.il/%d7%99%d7%93%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94/

יושב לו הדתי לאומי הגנרי ואומר: אויה לי ואוי עלי, אני לא רוצה להיות משונאי המדינה, אני לא רוצה להיות אנטי ישראלי. אני חייב להזדעזע מדבריו של פינדרוס, אפילו שבתוך תוכי אני יודע שהוא צודק. נו, לא כל מה שחושבים אומרים. וכשם שיש מצווה לומר דבר שנשמע כך יש מצווה שלא לומר דבר שאינו נשמע, זה בגמרא איפה שהוא, מה פינדרוס החרדי הזה אפילו גמרא לא למד? ובכלל, השומפלבי הזה הוא מהאנשים הכי חשובים שכותבים בעיתון של המדינה, אז מה אם אין לו שום דבר חכם להגיד? סוף כל סוף הוא מייצג את העם. ה-ע-ם. והרי מי אני שאחשוב אחרת, הרי אנחנו הדתיים תמיד ידענו שהכי חשוב להתיישר עם אלה שהם העם.

אחיי הדתיים לאומיים, אל נא תפחדו, צאו מהארון – ארון הקודש – ותאמרו בקול ברור: ממלכתי או לא ממלכתי – למי אכפת? את המוסד הארכאי והפאודלי ששולט על חיינו ביד חזקה ובזרוע נטויה – חייבים להרוס, ותחת זאת להחליף אותו במוסד משפטי עליון שייצג את העם כראוי, על פי דרכה של תורה. השכבה הדקה של כלבי השמירה של הפרקליטות ובתי המשפט אינה מייצגת דבר מעבר לעצמה. נכון, יש להם ערוצי תקשורת והמון זמן מסך. יש לכך פתרון נהדר: אל תצפו בהם, אל תקשיבו להם – והם לא יהיו קיימים. אין להם שום הצדקה וקיום מעבר לרשת ההפחדה והשליטה התקשורתית שהם יצרו לעצמם. אטילה שומפלבי וחבריו הם כמו הטמגוצ'י הישן והחביב של שנות התשעים – כבו את המסך, והם לא קיימים. ניסיתי ונושעתי – זה עובד.

הרי כל בר דעת רואה שרוב העם נוטה יותר ויותר לכיוון עמדות מסורתיות ואמוניות. כדי להקים פה ממשלת שמאל, נדרשו מספר דו-ספרתי של עריקים מהימין שמוּנָעים משנאה פרסונלית. בכל סקר שנערך, רק מיעוט מהעם היושב בציון מביע אמון באצולה של החונטה המשפטית מירושלים.

אנא, אל תחכו לאחר כך, אל תמתינו ש"התנאים יאפשרו", זה תמיד יהיה קשה, הקפיצה למים הקרים של המציאות היא תמיד מאתגרת. עימדו עכשיו בגב ישר ובקומה זקופה ואימרו: אשריך הרב פינדרוס שנתפסת על דברי תורה, אחינו אתה, וביטאת במילים כל כך יפות ואמיתיות, את מה שכולנו מרשים לעצמנו להרגיש רק עמוק עמוק בלב.

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חיים
חיים
1 שנה לפני

כל מילה מדויקת

גאיה
גאיה
1 שנה לפני

וזאת הסתה נגד מדינה דמוקרטית ופרןגאסחבית.
תכרתו את הענף עליו אתם יושבים.
האנשים הפרודוקטיביים עוזבים ויעזבו בהמוניהם ואתם יחד עם החרדים תחיו במדינת ההלכה מפגרת נוסח אירן .
תמיד תחיו על החרב. שלכם.
ברור כי הקהילה של פינדרוס , מלבד לקחת לא תורמת לכלום ולא תעזור לכם.
תמשיכו , ביחד, להרוס את המדינה אז או שיקרה את שכתבתי או שתפרוץ פה מלחמת אזרחים.

ברק
ברק
1 שנה לפני

לשנות את שם האתר ל"רע" – מחררי שנאה וקבלני חורבן. מטיפים להרס ואחר אומרים – "זה מה שכולם חושבים".

אני
אני
1 שנה לפני
הגב ל  ברק

אבל זה מה שכולם חושבים

שרה
שרה
1 שנה לפני

מי זה כולנו? מאיפה השחצנות להכליל כך ולקבוע שכולנו רוצים/ אוהבים/ שונאים משהו אחד ויחיד??
הבעיה שלכם שאתם כ״כ אטומים ולא מסוגלים להבין שיש דעות וצורת חיים שונות לחלוטין משלכם ועדיין אלה אנשים בעלי זכויות אדם ואזרח.
פיקחו עיניכם ושכלכם למציאות!!

יהודי פדוש
יהודי פדוש
1 שנה לפני

מדינת הלכה היא הפתרון היחיד, מדינת משיח

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום