חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוויכוח על ביבי או בנט – לא מה שחשבתם

אם נמאס לכם משיח רדוד על "הנוכל" ו"הנאשם" ברשתות, בואו לשמוע את זה; הכתבים שלנו בשיחה פוליטית על בנט לעומת נתניהו

שתפו :

אחרי הטור הפרובוקטיבי שכתבה דידי שור על נתניהו, הכתב הפוליטי שלנו נריה מדמוני החליט שזה לא יכול להישאר בלי תגובה. נריה, ימני אידאולוגי שאינו ביביסט כלל, חולק על דידי באופן נחרץ וסבור שהממשלה הנוכחית רעה מעצם קיומה, לא משנה מה דידי תגיד על ביבי וכמה נתונים ואירועים רעים מתקופתו של נתניהו הופיעו בטור. לא כי ביבי היה מושלם, אלא כי ממשלה שנשענת על קולות התנועה המוסלמית לא יכולה להילחם בטרור גם אם כולם ירצו.

 

נריה טוען שביבי היה גרוע כיוון שהוא לא עשה מה שהוא יכול היה לעשות בעד ארץ ישראל ונגד הטרור, אבל בנט, גם אם הוא ירצה, לא יוכל לעשות כלום כי הוא תלוי במפלגות הערביות להמשך כהונתו. בנוסף, ישנו הטיעון הערכי-עקרוני, שאדם עם כל כך מעט מנדטים לא יכול לעמוד בראשות הממשלה כי זה נוגד את הדמוקרטיה שהיא הכרעת הרוב.

דידי טוענת לעומתו שאנשי ימין אידאולוגי ימשיכו להיות מאוכזבים כי בפועל בג"ץ שולט ולא משנה במי נבחר ומי יעמוד בראשות הממשלה, ולכן, זה לא באמת משנה אם בנט בשלטון או נתניהו.

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%91%d7%93-%d7%95%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9e%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa%d7%9d/

הוויכוח ממשיך בספקולציות על מה יקרה אם נתניהו יחזור, הצעה לחפש מנהיג אחר שאינו ביבי או בנט. נריה טוען שפוליטיקה היא אומנות האפשר ועובדים עם מי שיש גם אם הוא הרע במיעוטו ולא הטוב ביותר האפשרי. דידי מציעה לימין לסלוח לבנט על מעשיו, כדי לאפשר לו לצמוח בחזרה כמנהיג הימין הבא אחרי ביבי, כדי לא להיות כמו השמאל שעורפים את ראשי המנהיגים שוב ושוב ונשארים ללא מנהיג. נריה משיב שאין צורך מכיוון שכבר יש לימין מנהיג עם ציבור ענק שאוהב אותו, כלומר נתניהו, ולכן, גם אם במבחן התוצאה הוא לא הכי ימין, הוא מבטיח שלטון הנשען על תמיכת רוב הציבור היהודי בישראל. 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שושי נתניה
שושי נתניה
1 שנה לפני

נריה מוכשר נעים להקשבה ומשכנע
מזדהה עם הדעה שלו..

גאיה
גאיה
1 שנה לפני

0ביבי היה גרוע כי העדיף את ביבי מאשר את המדינה.
הוא ממשיך באותה דרך גם כשהוא באופוזיציה.
ההזנחה בכל תחום היא ההוכחה לכך.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום