חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשיו של הקוסם הכי גדול בישראל הם לא יותר מאחיזת עיניים

בוא נסיים עם השקר הזה, סיסמת "העשור השקט ביותר" תחת נתניהו פשוט לא נכונה בשום צורה

שתפו :

קרדיט: לע"מ

יש אנשים שלא משנה כמה הרוגים הם יראו סביבם, הם מודדים תחושת ביטחון לפי הנעים בבטן שעושה להם קול הבס של ביבי, כשהוא מדבר בטלוויזיה דיבורים ריקים על כך ש"לא כדאי לרעים לנסות אותנו כי אנחנו נפעל בתוקף" וכל הבלה בלה שמלווה בעיקר בבטונדות סביב תחנות אוטובוס בתגובה לפיגועי דריסה, ושחרור מחבלים סיטונאי כדי שאבו מאזן יסכים לדבר איתנו. הם לא רואים את התינוקת שנדרסה בעגלה או את אורי אנסבכר שנאנסה ונרצחה. הם שכחו תוך רגע את התקופה שבה כל רגע ערבי שלף סכין או מברג וכולנו חיפשנו חפץ להכות בו מחבל עתידי אם וכאשר יופיע סביבנו. הם שכחו את הפצועים, את ההרוגים ואת הפחד, עד כדי כך מרגיעה אותם הידיעה שביבי בשלטון.

קרדיט: לע"מ

 

אם הם שמו לב לפיגוע הרי שהזעם מופנה כלפי כל האחראים האחרים למצב, כגון רמטכ"ל גרוע או מפכ"ל רופס וכמובן מערכת המשפט הנוראית המשחררת מחבלים וכובלת את ידי צה"ל במלחמה בהם. כמובן, הזעם כלפי כל אלו מוצדק ביותר, אולם ראש הממשלה אחראי למצב במידה רבה, ואם תגובתו הינה רק דיבורים בלא מעשים של ממש, הרי שהפיגוע הבא באחריותו לא פחות משאר הגורמים. משום מה, הפיגועים במשמרת של ביבי הם באשמת בית המשפט ודומיו, אך כעת כאשר בנט בראשות הממשלה נזכרו פתאום באחריות שיש לראש הממשלה על מה שקורה במשמרת שלו. לדוגמא, ח"כ שלמה קרעי מהליכוד טען שבתקופת נתניהו היה שקט מוחלט ולא היה הרוג אחד מטרור. ככה פשוט.

 

אז בואו נראה נתונים. לדוגמא, בשנת 2017 נהרגו 18 אנשים תחת שלטון נתניהו, ובשנת 2015 נהרגו 28 אנשים. לעומת שלטון בנט שבו נהרגו 17 בני אדם, אבל בשנים אחרות של שלטון נתניהו היו מעט הרוגים.

מה עושים החכמים? מחלקים את ההרוגים למספר השנים הכמעט אינסופי שבהן כיהן נתניהו, מערבבים תקופות שקטות וסוערות כאחד, והופ, יצא לנו ממוצע נמוך של 14 הרוגים בשנה. אבל כל ראש ממשלה שיכהן מספר כה רב של שנים ייהנה מתקופות שקטות בין גל לגל, לא כי הוא טוב אלא כי זו הדינמיקה של הטרור. המניפולציה הטיפשית הזו לא הופכת את הפחד של 2015 לשקט ביטחוני ולא מקימה לתחיה את הרוגי צוק איתן.

ובכלל, ביטחון לא נמדד רק במספר הגופות אלא במספר האירועים הביטחוניים. העובדה שבחסדי שמים אף אדם לא נהרג בשריפות של בלוני התבערה, לא הופכת את השריפות הללו לשקט ביטחוני, והעובדה שנתניהו הכיל את זה שהארץ שלנו נשרפת ולא הגיב בכלל, לא הופכת אותו למר ביטחון אלא למר הזנחה והכלת טרור. סתם להשוואה, בנט הפסיק את בלוני התבערה כי לראשונה הוא יזם תגובה צבאית ישראלית על הטרור הזה. אז הנה, דוגמא של טרור ומענה צבאי, בלי הרוגים לספור. אותו דבר עם ירי הרקטות, שנתניהו הכיל אינספור פעמים ולא הגיב, העובדה שאין הרוגים בזכות כיפת ברזל לא הופכת את ההתנהלות הזו לתקנית אלא שוחקת עוד ועוד את מעט ההרתעה שהייתה כאן.

הרתעה לא נולדת מטבלאות של הרוגים אלא מדינמיקה של איך מגיבים על פעולת טרור. גם בתחום הנשק במגזר הערבי ישראלי, במבצע שומר חומות היו "רק" 12 הרוגים, אבל את מי מעניינת טבלת ההרוגים על פי חלוקה לשנים ועוד שטויות סטטיסטיות, כאשר ערים רגועות ושלוות בתוך ישראל הפכו לראשונה למקומות מסוכנים כשעשרות משפחות נאלצו לברוח מהבית אחרי ליל פרעות בסגנון ליל הבדולח? ומה עם 357 הפצועים? האם לזה אתם קוראים ביטחון? אה, שכחתי, בזה אשם המפכ"ל קובי שבתאי, זה נכון. אבל מה עם אחריות ראש הממשלה לביטחון אזרחי מדינתו? ולזה קוראים עשור שקט ביותר? לוד ועכו לא ראו מראות כאלו מאז קום המדינה! שלא נדבר על ההתחמשות וההקצנה האסלאמית בנגב ובצפון, שבאו לידי ביטוי בפרעות בצוק איתן, במשמרת של נתניהו.

 

בנוסף, חשוב לספור את כמות האירועים. אם היו חמישה פיגועים בשבוע ורק הרוג אחד, התחושה של כלל התושבים היא חרדה עמוקה. כמות הפיגועים בתקופת שלטונו של נתניהו היא לא פחות מ10,036, כאלף פיגועים בממוצע לשנה. רוב התגובות של נתניהו לאירועים היו דיבור מאיים בטלוויזיה ופריסת כוחות ובטון להגנה. מעט מאוד התקפה, הרבה מאוד דיבורים. הטרור בכלל עבר לשטח הפלילי והופקר לטיפול השופטים. תרגיל מצוין, שנכעס עליהם ונשכח מי באמת צריך לדאוג לביטחון.

ומה עם צוק איתן? לשם השוואה, בעופרת יצוקה המבצע התחיל בהפתעה גמורה לצד שלהם, הצבא התקדם ביעילות והשיג את המטרות תוך שלושה שבועות בלבד עם מינימום הרוגים, 10 חיילים הי"ד.

 

בצוק איתן לעומת זאת, ביבי התגלה כפחדן גדול, מרח זמן של המתנת כוחות מילואים מול עזה בלי שום אפקט הפתעה, דיבר דיבורים כביכול מאיימים בטלוויזיה על כך שניכנס לשם, וכך איפשר לעזתים להתכונן ולהכין מלכודות מוות לחיילינו. גם אחרי שהצבא נכנס, ביבי קשקש על "לטעון את מצבר הלגיטימציה" כאילו שאנחנו צריכים לגיטימציה ממישהו לתקוף את מי שתוקף אותנו, ועצר את הצבא כל כמה ימים להפסקת אש הומניטרית ובכך הפך את חיילינו לברווזים במטווח. אפילו אמנון אברמוביץ תקף את ההתנהלות מסכנת החיילים הזו. בני גנץ התגאה בכך שסיכן את חיילי גולני עבור ילדי עזה, פשוט קרקס אחד גדול על חשבון חיי חיילינו. אבל מעריצי ביבי שוכחים לו הכל, גם כמות בלתי נתפסת של 74 הרוגי צוק איתן ואלף ארבע מאות הפצועים שנפגעו כדי שאובמה לא יכעס. אם יש לכם ילדים בצבא אתם לא אמורים לרצות שנתניהו יהיה זה ששולח אותם לעזה, תאמינו לי.

 

ועכשיו נחזור לגרף ההשוואה של כמות ההרוגים, ונספר לכם עד כמה המדד הזה טיפשי ולא הוגן. בימים של אריק שרון היו כאן אלף הרוגים בשנה, אבל הם לא היו בגללו אלא כתוצאה מהסכמי אוסלו שהעניקו לפלסטינים אוטונומיה שאפשרה להם לייצר פצצות ולארגן טרור בלי שצה"ל יוכל להפריע להם, כי בהסכמים נאסר על צה"ל להיכנס לערים הפלסטיניות. מי שיצר את המפלצת הזו היו רבין ופרס שחתמו על ההסכמים, וביבי שהמשיך לחתום ולהעניק להם עוד שטח ועוד נשק שיאפשר להם לירות עוד ועוד ביהודים.

גם ביבי בכהונה הראשונה וגם ברק, לא העזו להפר את ההסכמים המקודשים ולא הכניסו כוחות צה"ל לערים הפלסטיניות. ההסכם כובד רק מהצד שלנו, והפלסטינים הרגו ללא מעצורים. אריק שרון, שנבחר כדי לעצור את הזוועה המתחוללת, הוא היה הראשון שהעז להפר את ההסכם ולצאת למבצע חומת מגן. הוא היה זה שסיים את השטות הנוראית שאמרו כאן הגנרלים כאילו אין פתרון צבאי לטרור. הוא זה שהעז להכניס טנקים לערים הפלסטיניות ולהחזיר את צה"ל לפעול בכל שטח משטחי ארץ ישראל, כך שלא תהיה פינה שבה אפשר לארגן טרור בלי שצה"ל ידע. אבל לפי טבלת ההרוגים הטיפשית, אלף ההרוגים היו במשמרת שלו. הבנתם למה זה לא הוגן?

אבל גם לשיטתכם אם נמשיך עם הגרף, בימי אולמרט היו מעט הרוגים וכשביבי הגיע הגרף עולה ועולה ככל שכהונת ביבי נמשכת. בסופו של דבר לביבי תחת כהונתו יש מספר הרוגים גדול יותר מכל ראשי הממשלות שקדמו לו החל משמיר, אבל חסידיו עושים תרגיל מחוכם ומחלקים את ההרוגים בממוצע לכל שנות כהונתו. ככה נדמיין עשור שקט ביותר. חלומות נעימים.

הרוגים מהטרור בתקופת נתניהו
הרוגים מהטרור בתקופת נתניהו

לסיכום: טרור לא נמדד בכמות ההרוגים אלא בכמות הפיגועים, ובמה עשה ראש הממשלה בתגובה לאירועים. אתם יכולים לומר שלנתניהו יש מנדט ציבורי להכיל טרור, ולבנט אין, סבבה. אבל זה אומר שלא אכפת לכם באמת מהדם שנשפך אלא רק מי עומד בראש העליבות כרגע. לייחס לנתניהו שקט ולבנט פיגועים- זה לא רק טיפשי, זו גם זילות איומה כלפי כל הנרצחים, הפצועים ונפגעי החרדה שהיו במשמרת של ביבי.

אז לצערי המסקנה היא, שום ממשלה לא תושיענו, רק משיח צדקנו.

הרוגים מהטרור בתקופת נתניהו
הרוגים מהטרור בתקופת נתניהו

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אחעקם
אחעקם
2 שנים לפני

מה שנכון נכון ביבי לא יכול להבטיח לנו שום כלום כי הוא לא עשה כלום נמשל מול בגץ,שינו נוהלי פתיחה באש,הגנה על חילי צהל, מהפרקליטות,חיסול הקרן החדשה והבי די אס.
יוקר המחיה,דירות,מזון וכ"ו.

פח אשפה
פח אשפה
1 שנה לפני

מלבד העובדה שגנבת תמונות מאתרים אחרים ואת מפירה זכויות יוצרים ומסתכנת בתביעה, כל הטקסט הזה הוא שקר אחד גדול

אחמד איצקוביץ'
אחמד איצקוביץ'
1 שנה לפני
הגב ל  פח אשפה

לפח האשפה, לפחות תשים על עצמך מכסה כדי שהסירחון שלך לא יציף את הסביבה. קשה לך עם העובדות, נכון? תמהני כמה מרשרשין קיבלת תמורת הפצת הסירחון.

Last edited 1 שנה לפני by אחמד איצקוביץ'

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום