חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מנדלבליט חולל אסון במערכת המשפטית"

עו"ד מיכאל דבורין בראיון לנועם זיגמן על משפט נתניהו והמערכת המשפטית.

שתפו :

עסקת טיעון עם נתניהו? תוכנת רוגלה של המשטרה אולי גם במסגרת אותם תיקים? עורך הדין הימני שהחליט להגיב בזירה המשפטית אך רואה גם בתקשורת זירה חשובה לא פחות. בין לקוחותיו נמנה גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר. עו"ד מיכאל דבורין.

העיתונאי יואב יצחק חושף שהמשטרה השתמשה באותה תוכנת רוגלה של NSO גם נגד יאיר נתניהו, האם יצא לך ללמוד משהו על כך?

לא בצורה מיוחדת, אבל אני חייב לומר לך שלא הופתעתי בכלל, מכיוון שאנחנו זוכרים שתיק 1000 התחיל ממעקבים שנעשו כנגד יאיר נתניהו שכל חטאו שהוא הבן של בנימין נתניהו בניסיון של מי שהיה אז ראש אגף החקירות מני יצחקי הזכור לרע ממסמכי יצחקי ובעצם הוא יחד עם ריטמן יזמו מעקבים שבכלל לא היתה שום סיבה מתוך נסיון לעשות פישינג ולדלות דרך ההתנהגות של הבן על מעשי אביו ואכן הם הצליחו וזאת היתה בעצם פריצת הדרך באותו תיק 1000. כך שאני לחלוטין לא מופתע שהאמצעים הדרקוניים הבלתי חוקיים והקיצוניים האלה הופעלו כלפי יאיר נתניהו ולו דעתי תישמע אני מציע ליאיר נתניהו ויפה שעה אחת קודם להגיש תביעות כנגד האנשים שפגעו בפרטיותו ופעלו בצורה בלתי חוקית כפי שהולך ונחשף בימים אלה.

היועץ המשפטי לממשלה מסיים את תפקידו בעוד שבוע, תסכם לי את השנים של מנדלבליט בחצי משפט.

אדם חלש מאוד שאפשר הפיכה משפטית, שפעל בצביעות, באכיפה בררנית אדירה. אני חשפתי את זה אגב, בתוך התיק לא הועמדו אותם תאגידים שמקשטים את כתב האישום, אותו בזק-איפה המיליארד שקל? לא פעל נגד בזק, לא פעל נגד ידיעות אחרונות שהוא מאשים את המו"ל שלו במתן שוחד, האם נוני מוזס תכנן לתת את השוחד הזה ובעצמו לכתוב את המאמרים או להשתמש בידיעות אחרונות?

אפשר לומר לסיכום שאת מנדלבליט לא נראה כשופט בית משפט העליון בעתיד.

ככל הנראה לא, אבל הוא את הנזקים הכבדים מאוד שלו כבר ביצע. אבל אני מאוד מקווה שמה שקרה לאלשיך ומה שקרה לשי ניצן ומה שקרה במידה מסוימת לליאת בן ארי, קרי שהאנשים האלה נבלמו , ואומנם שי ניצן היום הוא רקטור הספרייה הלאומית, אבל שהם יסתלקו מהחיים הציבוריים המשפטיים שלנו. אני לא דואג להם, כל אחד מהם יתקמבן איפה שייתקמבן, אבל שלא נראה אותם במערכת המשפטית כי הם חוללו פה אסון.

לצפייה בראיון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום