חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיגוע קשה בבאר שבע – 4 נרצחים, פצוע נוסף במצב בינוני

המחבל ערבי תושב חורה בפזורה הבדואית המוכר למשטרה; ראש הממשלה מקיים התייעצויות ביטחוניות עקב הפיגוע

תגיות

שתפו :

4 אנשים נהרגו ועוד 2 אנשים נפצעו בפיגוע דקירה רצחני בתחנת דלק בבאר שבע, המחבל הערבי חוסל על ידי עובר אורח חמוש. הרקע לפיגוע לאומני. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי במקום.

תחילת האירוע הייתה עם דיווח למוקד מד"א בדבר פצועים בפיגוע דקירה. מפרטים ראשוניים עולה כי המחבל הגיע לתחנת דלק בדרך חברון הסמוכה למרכז ביג בבאר שבע. תחילה הוא דקר אשה בתחנת דלק, אח"כ הוא לקח את רכבה ודרס רוכב אופניים במקום, לאחר מכן יצא מהרכב והתחיל לדקור עוברי אורח. עד כה יש 4 נרצחים כתוצאה מהפיגוע הקשה. המחבל הוא מחמד אבו אלקיעאן, בן 34 תושב חורה, מורה במקצועו ופעיל דעאש לשעבר שביצע בעבר עונש מאסר של 5 שנים בישראל.

למקום הגיעו שוטרים ולוחמי מג"ב שמבצעים במקום סריקות לבדיקה אם יש מחבלים נוספים והוקמו מחסומים בכניסות וביציאות מבאר שבע בניסיון לאתר סייענים. דובר המשטרה מסר כי שוטרים מבצעים סריקות במקום, אך ככל הנראה מדובר במפגע בודד המוכר למשטרה. המפכ"ל בדרכו במסוק לזירה. שוטר שהגיע לזירה לסריקה גילה כי אחת ההרוגות היא אשתו.

המחבל מהפיגוע בבאר שבעאליה טובול ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע מסר: "מדובר בשלוש זירות בהם איתרנו את הפצועות והפצוע. הענקנו סיוע ראשוני לגבר כבן 60 ולשתי נשים בגילאי 40 שנפצעו בינוני וקשה – למרבה הצער נקבע מותה בזירה של אחת הפצועות".

אריאל פחימה חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד. אחת הפצועות נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן: לאחר הסיוע הראשוני בזירה – שתי נשים וגבר פונו למרכז הרפואי סורוקה".

ממד"א נמסר: "כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד הכוננים של מגן דוד אדום לאירוע דקירות במתחם ביג בבאר שבע".

כונן מד"א-הצלה דרום שמחה ציטרנבוים מסר: "הייתי ממש קרוב למקום האירוע כשקיבלתי את הקריאה ממוקד הכוננים של מגן דוד אדום על מספר פצועים קשה, ומיד יצאתי למקום. בהגיעי למקום הבחנתי עדיין בדוקר והמוקד הפנה אותי לתחנת הדלק שם הייתה אישה שרועה על הרצפה עם מספר דקירות בפלג גופה העליון. יחד עם צוותי מגן דוד אדום הרבים שהגיעו למקום הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה תוך כדי החיייאה למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע".

ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל בית החולים סורוקה בגל"צ על הפיגוע בבאר שבע: "קיבלנו הודעה על אירוע רב נפגעים, הגיעו אלינו אנשים עם פציעות קשות מאוד. אחד הגיע ללא רוח חיים ושניים אחרים במצב אנוש, עשינו את כל מה שניתן אבל לא הצלחנו".

דובר חמאס הוציא הודעה בה הוא מברך על הפיגוע.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום