Search
Close this search box.

הקטל בדרכים: אדם נהרג בתאונת דרכים סמוך לכפר יחזקאל

עלייה מדאיגה בהרוגים מתאונות דרכים מתחילת השנה; עד כה נהרגו 70 בני אדם-46% יותר מהתקופה המקבילה בשנה שעברה

תגיות

שתפו :

קרדיט צילום: מד"א

על פי הודעת דובר מד"א זכי הלר, בשעה 6:07 הבוקר (ה') התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונת דרכים קטלנית סמוך לכפר יחזקאל. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של צעיר בן 30. בנוסף, טיפלו הכוחות בזירה בגבר בן 34 עם חבלות בבטן שנפגע באורך בינוני, ופינו אותו להמשך טיפול בבית חולים העמק. פאראמדיק מד"א בוריס פולקוב, וגואל נאמן, חובש בכיר במד"א, מסרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד מהרכבים נלכד גבר בשנות השלושים, הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר שהוא חולץ, נאלצנו לקבוע את מותו".

לפי דוברות כבאות והצלה לישראל, הזירה הייתה מורכבת ועם בני אדם לכודים, וכוחות האש נאלצו להגיע במהירות למקום: "למקום הגיעו שלושה צוותי כיבוי בפיקוד של מפקד המשמרת רב-רשף מיכאל גולדנברג שהבחין כי ברכב נמצאים שני בני אדם לכודים. הצוותים החלו בפעולות חילוץ מורכבות בעזרת כלים הידראוליים שבסופם חולץ אדם בהכרה שהועבר לטיפול הצוותים הרפואיים ואדם נוסף הרוג".

על פי נתונים רשמיים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. נכון לאתמול (ד'), מתחילת השנה האזרחית נהרגו עד היום כ-70 בני אדם. מדובר ב-22 אנשים יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. מהנתונים המדאיגים עולה, שגם בהשוואה בין כמות התאונות הקטלניות שהתרחשו, נרשמה עלייה מדאיגה. בשנה שעברה, היו 48 תאונות קטלניות בשלב הזה של השנה, לעומת 62 תאונות קטלניות השנה – עלייה של 29%.

רק אתמול (ד') התייחס חבר הכסת בועז טופורובסקי לקטל בדרכים: "שש-עשרה פעמים כתבתי כאן את מספר ההרוגים בדרכים בשבוע החולף, בשביל שתפנימו כמה משפחות איבדו את יקיריהן. כמה חשובה ההתגייסות הרחבה והאמיתית של כלל הגורמים במדינה בשביל למנוע את ההרוג הבא. עצוב, כואב". דברים אלו של טופורובסקי נאמרים על רקע היותו של הח"כ ראש ועדת המשנה לקידום הבטיחות בדרכים. מתוקף כך, שם טופרובסקי בראש מעייניו את המלחמה החשובה בקטל בדרכים.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום