חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא יאמן! יאיר לפיד לא מסוגל שלא לשקר

הכתב הפוליטי של "כאן 11", מיכאל שמש, חשף הערב (ראשון) את הסיבה האמיתית לכשלון הצעת הפשרה באשר לחוק לצמצום עילת הסבירות

תגיות

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

״אין לי איך לעשות את זה. ליברמן ומיכאלי לא בעסק״, כך כתב יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, לשר הביטחון יואב גלנט לגבי החוק לצמצום עילת הסבירות. לפיד הגיב להצעה של השר גלנט לדחות את החלת החוק ל- 1.1.24 כדי לאפשר כמעט עוד חצי שנה של שיחות על הרפורמה המשפטית. כל זאת בניסיון להשיג פשרה כוללת. אלא שלפיד לא הצליח לגייס את שותפיו לאופוזיציה וכך נפלה הצעת הפשרה.

 

כל זה לא מנע כמובן מיאיר לפיד להטיח את האשמות בדבר כשלון נסיון הפשרה ברה"מ נתניהו ובשרים יריב לוין ואיתמר בן גביר.

אתמול (מוצ"ש) בראיון לטלי מורנו אמר יאיר לפיד ש״לוין ובן גביר נכנסו לחדרו של נתניהו דפקו על השולחן ונתניהו נכנע״. בראיון ניסה להציג את עצמו לפיד כמבוגר האחראי עוד כאשר הציע את שיחות ההדברות בבית הנשיא. גם בשבוע שעבר העמיד פנים שהוא חותר לפשרה "למרות שידעתי שאני אחטוף מהבייס שלי" אך המהלך נכשל כי "הממשלה הזאת חסרת אחריות".

כאמור, על פי הדיווח של מיכאל שמש הערב ב"כאן 11", היו אלה ראשי האופוזיציה האחרים שלא איפשרו להגיע לפשרה.

היום הציב יאיר לפיד תנאי לחזרה לשיחות בבית הנשיא – הקפאת הרפורמה בחקיקה לתקופה של 18 חודש.

 

תגובת יאיר לפיד: "מהיום הראשון אמרנו שאין טעם לבנות על הבטחות של נתניהו, מפני שהוא תמיד ישקר. מה שלא סגור מראש בחקיקה, לא יקרה. פתרונות של הרגע האחרון במליאה אינם הדרך הנכונה כשמתעסקים עם נוכלים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
1 שנה לפני

ואת מי לעזאזל זה מפתיע? עם כל הכבוד לגילוי החשוב, הוא לא כזה מרעיש. זה היה ברור מהרגע הראשון שבאופוזיציה לא מוכנים להגיע לשום פשרה. זה סתם תירוץ עלוב של לפיד כדי לומר שהוא לא רוצה פשרה. הרי הוא לא מסוגל לקחת אחריות על שום דבר שהוא אומר או עושה. בשביל זה יש לו שעירים לעזאזל – ליברמן, מיכאלי באופוזיציה ופחות או יותר כל הקואליציה הנוכחית. האופוזיציה רוצה רק דבר אחד – להכניע ולהכריע את הממשלה הזאת. לא הידברות, לא אחדות ולא נעליים. המלחמה שלהם היא למען דבר אחד – וזה לא הדמוקרטיה. הם נלחמים על השליטה במדינה ועל עיצוב זהותה. ובשביל זה, גם עכשיו וגם אם הם חס וחלילה יחזרו לשלטון, ידרסו וירמסו כל מי שיעמוד בדרכם; כמו שהם כבר עשו בזמן שהיו בממשלה עד לא מזמן. ואם הם יצטרכו לפגוע בזכויות של אזרחים שלא יאפשרו להם לעשות כרצונם – אף אחד לא יעצור אותם ולאף אחד בצד שלהם לא יהיה אכפת. כי דמוקרטיה הפכה לעוד סיסמה אצל השמאל. כותרת ריקה מתוכן, שחלה רק על אנשי שלומם של מובילי מחנה השמאל – הרדיקליים ברחוב שמוכנים לשרוף את המדינה בשם המטרות הפוליטיות הצרות שלהם.

יעקב ל
יעקב ל
1 שנה לפני
הגב ל  Subs

עדר של שוטים

יעקב ל
יעקב ל
1 שנה לפני

כמה זבל האיש השקרן הזה.ועדיין נהים אחריו כעדר הטיפשים

צילי
צילי
1 שנה לפני
הגב ל  יעקב ל

אף פעם לא הבנתי מי מצביע לחלילן מתל אביב..

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום