חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד״ר עדי סבו: במקום חגיגה – ניסיון לינץ' בח"כ ורעש מחריש אוזניים

הישוב רמת ארבל שבגליל חגג שנה באירוע שכלל חברי כנסת ושרים, אך גם לשם דאגו פעילי מחאת השמאל להגיע ולזרוע הרס ואלימות

שתפו :

המשפחות הראשונות ברמת ארבל. צילום: תנועת נחלה

בתחילת השבוע חגגה ההתיישבות החדשה בגליל – רמת ארבל – שנה לעלייתה לקרקע, אירוע אליו הגיעו, בין היתר, שרים וחברי כנסת. מדובר ביישוב המהווה בשורה חשובה לחיזוק הנוכחות היהודית באיזור. אלא שפעילי מחאת שמאל הגיעו למקום ובחרו להרוס את החגיגה.

ד"ר עדי סבו מ"פרוייקט 315" התרגשה לקבל הזמנה לאירוע והגיעה בשמחה כדי לחזק את המקום, אך לא תיארה לעצמה שהמפגינים הולכים להחריב את האירוע: "זה היה מחזה סוריאליסטי – לראות את החוגגים והמוחים צועדים יחדיו".

ד"ר סבו מתארת כי האנרכיסטים הסתובבו במקום – שאורגן מראש לחגיגת הפנינג לכל המשפחה – "ופשוט עשו רע עם צרחות וזמבורות". חשוב לציין שהמפגינים עצמם מסתובבים עם אטמי אוזניים, אך משמיעים רעשים צורמים בדציבלים המסוכנים לשמיעה.

"זו אלימות לכל דבר", מבהירה ד"ר סבו נחרצות, "במיוחד שאי אפשר להתגונן מפניה".

נראה שהמפגינים – לפחות בחלקם – עדיין מגדירים את עצמם כציונים, "ומהי ציונית טהורה ומרגשת יותר מאשר הקמת ישוב חדש בארץ ישראל?!" תוהה ד"ר סבו וטוענת כי "זה ממש לשפוך את התינוק עם המים – הם איבדו את הדרך והורסים בלי הכרה".

כיצד ניסו המוחים לבצע לינץ' בח"כ אריאל קלנר?

מה הייתה התגובה הקשה של קולגה של בעלה של ד"ר סבו?

צפו בראיון המלא

חוות ארץ האיילים

https://bit.ly/DeerLand

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יגאל גיל
יגאל גיל
9 חודשים לפני

הואיל והשמאל עסוק בהטרדת ראשי הימין, לכן כדי להבהיר לשמאל כי גם הימין מסוגל להטריד, לכן מומלץ לבצע הפעולות הבאות, כל עוד לא מופסקות לחלוטין ההטרדות מצד השמאל.

על הימין להתחיל להטריד את ראשי המחאה, את ראשי האופוזיציה, את ראשי תומכי המרד מצד ראשי תעשיית ההיטק, וההסתדרות הרפואית, כפי שהשמאל עושה לראשי הימין.

מדובר בהטרדה בלבד, ללא עבירה על החוק. לשם כך, מן הראוי לקבל חו"ד משפטית, אם מה שמוצע כאן חוקי.

דוגמאות להטרדת השמאל:

1.    שליחת מכונית עם רמקול ועם מצלמות, (או לחילופין, שתי מכונית, כאשר השנייה רק מצלמת את האירוע) אשר תגיע בשעה המותרת בחוק, (כמדומני- לפני 23:00 בלילה), לבית אחד מראשי המחאה והאופוזיציה, ולהכריז בקול : "בבית זה מתגורר אדם בשם….. אנטי דמוקרט, שאינו מקבל תוצאות הבחירות, והרוצה להפיל את הממשלה שנבחרה בכל מחיר, גם במחיר של מרד חברתי, וגם במחיר של הריסת החברה בישראל, והריסת מדינת ישראל. הציבור בישראל חייב להקיא מתוכו אדם זה, ולגרום לעזיבתו את הארץ לצמיתות". לאחר מכן על המכונית (או שתי המכוניות) לנסוע הלאה.

2.    כנ"ל, אך שליחת המכונית בבוקר, לבית אחד מראשי המחאה, האופוזיציה, ההיטק וההסתדרות הרפואית, בעת יציאתו מהבית, ולהכריז בקול כנ"ל.

3.    יש להדביק כרוזים עם המסר הנ"ל ליד מגורי ראשי המחאה וחברי האופוזיציה.

יש להיעזר באנשי הימין באיזור מגורי מנהיגי המחאה, חברי האופוזיציה, מנהיגי ההיטק המוחים, וההסתדרות הרפואית,  הן בברור כתובות המגורים שלהם, והן בביצוע ההטרדה הנ"ל.

מיכה
מיכה
9 חודשים לפני

יותר ויתר זבל אנושי ממלא את השמאל.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום