חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם משלמים על המחאה הזו

גיא רולניק נואם נאומי פרומו לשידור הציבורי בהפגנות המחאה

שתפו :

כאן 11

העורך הראשי לשעבר והמייסד של TheMarker, גיא רולניק, נאם לפני כארבעה חודשים בהפגנת מחאה בקפלן בת"א. "בואו לא ניתן לכנופיית קהלת, לוין, רוטמן, המשיחיסטית הקיצונית לפורר אותנו".

הוא פתח את דבריו בהצגת נאומו של שר המשפטים, יריב לוין, מינואר האחרון וקרא לו "התוכנית לחיסול הדמוקרטיה הישראלית". מאז לטענתו הוא התחיל לפחד כי השר לוין אימץ את התוכנית המשיחית של פורום קהלת.

"ביום שבו תעבור מערכת המשפט לשליטה המוחלטת של הפוליטיקאים, ביום בו יסורסו שומרי הסף, נחדל כולנו להיות עם חופשי בארצו. אורח החיים שלנו, הפרנסה שלנו, החסכונות שלנו, החינוך, התשתיות, הכבוד והאמון של איש ברעהו, כולם יופקרו לידי קבוצה קטנה בשלטון שתקבל כח חסר תקדים. עם הכח הזה תגדל החמדנות שלהם, התאבון שלהם".

בסיום הנאום אמר: "בואו נמשיך להאבק ולא נתפשר על זכויות… יש לנו רק ארץ אחת, ארץ מדהימה שעולה ביופיה על הכל. בואו נשמור עליה ביחד. בואו לא ניתן לכנופיית קהלת, לוין, רוטמן, המשיחיסטית הקיצונית לפורר אותנו. גבירותי ורבותיי אנחנו יוצאים למאבק ולא מפחדים כי הפחד התחלף בתקווה. היום אנחנו יודעים שאנחנו האנשים שלהם חיכינו".

לפני כחודש וחצי בנאום אחר שלו בחיפה אמר רולניק: "המחאות שקורות בחיפה, בקפלן ובכל רחבי הארץ – הן הדמוקרטיה האמיתית. אנחנו יוצאים לרחוב כי אנחנו רואים בבהירות לאן החבורה המשיחית והמושחתת של פורום קהלת, סמוטריץ' ובן גביר רוצים לקחת את המדינה".

רולניק הבטיח כי נפילות השקל והדולר באותו שבוע בחודש יוני, הן שוליות לעומת מה שעתיד לבוא, ולא חסך ביקורת מערוץ 14.
"למעשה הם כבר קורסים. ערוץ 14 שזכה להטבות עצומות מממשלת נתניהו הפך למכונת קיטוב, פייק ודיסאינפורמציה שמרעילה בקצב גדל והולך את המרחב הציבורי ומייצרת אלקטורט מטורלל ומוסת. ערוץ 14 הוא לא רק השופר של הממשלה הזאת אלא גם המודל שלה. לזרוע כאוס, שנאה והרס בתחפושת של פטריוטיות ולאומנות".

 

מסתבר שאותם נאומים בהפגנות הם בעצם פרומואים לתכנית תחקירים שלו שתשודר בתאגיד השידור הציבורי כאן 11.

על חשבון הציבור.

ומהו התחקיר שישודר?

״בקרוב! על הישראלי שהכניע את התורם של פורום קהלת״.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חייל אלמוני
חייל אלמוני
9 חודשים לפני

קרעי לטיפולך

אשריקו
אשריקו
9 חודשים לפני

זה האליטנה הישראית שלא מבנים מהיא דמוקרטיה.הם חושבים שהקומץ האשכנזי הרדיקלי הזה .ישנה לנו את תורת ישראל.יש להם לאכול הרבה חצץ.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום