חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפריצה למשרדי פורום קהלת: "מופע מביש. השמאל חשף את פרצופו האמיתי"

בתחילת השבוע פרצו פעילי שמאל קיצוני למשרדי פורום קהלת שסומן אצלם כאויב מאז פרצה המחאה נגד הרפורמה המשפטית. זיו מאור בטור דעה מסביר מדוע הם סומנו כאויב

שתפו :

צילום: גיל יערי, פלאש 90

כחודש וחצי אחרי חסימת הכניסה למשרדי מכון המחקר פורום קהלת בידי מתנגדי הרפורמה המשפטית, מחאת השמאל עלתה שלב: מספר מפגיני שמאל רדיקלי פרצו בתחילת השבוע למשרדי הארגון, תוך שהם מניפים שלטים ומנסים להתעמת עם העובדים ששהו במשרדים. במקום התפתחה מהומה וכוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את המפגינים.

מגיש ערוץ TOV, זיו מאור, בטור דעה אישי מספר על הקשר החם שיש לו עם קהלת ומסביר את המהפכה הגדולה שהם עשו ולמה בשמאל סימנו אותם כמטרה:

"בעשורים האחרונים, בעיקר בוועדות הכנסת, השיח היה מאוד חד צדדי. הגיעו ארגוני שמאל שלא הודו שהם ארגוני שמאל, בעיקר המכון הישראלי לדמוקרטיה, והציגו מה שנחזה כמדיניות אובייקטיבית מקצועית מנוסחת היטב בהרים של טקסטים שאינם נהירים לאף אחד חוץ ממי שכתב אותם.

פורום קהלת מילא את הוואקום הזה: בגיוס תרומות מאנשים נדיבים שהבינו את הצורך, בגיוס כח אדם מפואר של אנשים אינטלקטואלים משכמם ומעלה אנשים שהגיעו עם קרדיט בינלאומי בתחומי משפט, כלכלה, רגולציה ומדע המדינה. ואז הספינה שנווטה לכיוון שמאל התחילה להתערער.

זה איים על השמאל ואז הוא פרץ למשרדי קהלת והוכיח שהתיוג של הימין כאלים שלא מסוגל לבטא את הדעות שלו מתאים דווקא להם. במשך כל עשורי שנות הפעילות של המכון הישראלי לדמוקרטיה או התנועה לאיכות השלטון, לא התקרבו בימין למופע האלימות והסתה שמביש שהתרחש במשרדי פורום קהלת. השמאל חשף את פרצופו האמיתי".

צפו בטור המלא

 

אלוף במיל׳ בריק: "עשרות אלפי טילים יפלו על אזרחי ישראל ביום"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חבקוק
חבקוק
1 שנה לפני

סטלין והיטלר היו אנשי שמאל

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום