Search
Close this search box.

"זה בעצם מה שנשאר לנו ממנו" – נגנבו התפילין והנשק של נתנאל יהלומי הי"ד

ביום רביעי בשבוע שעבר פרצו אלמונים לבית משפחת יהלומי בנוף איילון; בין השאר נגנב התפילין ונשקו האישי של החייל

תגיות

שתפו :

תמונה: באדיבות המשפחה.

נתנאל יהלומי הי"ד שירת כלוחם בתותחנים. בשנת 2012 פתחו מחבלים באש לעבר קבוצה של לוחמים ששהו בגבול מצרים. יהלומי חתר למגע, הגיב באש ולבסוף נהרג מהירי של האויב.

ביום רביעי בשבוע שעבר, פרצו אלמונים לבית משפחת יהלומי בנוף איילון. בפריצה נגבנו בין השאר מחשבים, תכשיטים וחפצים יקרי ערך אחרים, אבל מבחינת המשפחה הדברים החשובים ביותר שנגנבו הם התפילין והנשק האישי של בנם, נתנאל יהלומי, שנרצח בשנת 2012 בפיגוע ירי בגבול מצרים.

טובה, אמו של נתנאל, מספרת: "הגעתי מהעבודה וראיתי שהתריס של פינת האוכל לא נמצא במקומו. הכל פתוח ופרוץ. נכנסתי וראיתי שלקחו את כל כלי הכסף שיש לי. מזכרות מבר-מצוות של הילדים, דברים עם ערך כספי. הארון היה פרוץ, והנשק לא היה. הייתי בהלם. זה נשק שקיבלנו אותו מהצבא אחרי שנתנאל נהרג, כאות הוקרה על האירוע שהיה ועל הפעילות שהוא עשה. זה ממש שבר אותי, זה היה נורא קשה. זה מחזיר אותך אחורנית. נורא קשה".

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%a7-%d7%90%d7%98%d7%99%d7%a0%d7%92%d7%a8-%d7%a9%d7%9b%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%90%d7%a7/

לא רק את נשקו האישי של נתנאל לקחו הגנבים. באירוע הפריצה נגנב גם התפילין ששימש אותו. "הם לקחו גם את התפילין. לנו זה מאוד חשוב. אני רוצה שהדברים יחזרו. איך אחד החברים שלו אמר? יד אחת אוחזת בחרב והשנייה בקודש, וזה באמת ככה. תפילין ורובה. אין סמליות יותר גדולה מזה כדי להבין מי זה נתנאל".

עם גניבת הרכוש הרב שנלקח מהם, אומרת האם, היא תתמודד, אבל לא עם לקיחת החפצים ששימשו את בנה והיו לה לזיכרון ממנו: "לקחו תכשיטים ומחשבים וזה "בסדר". אבל לקחת דבר אישי שלו שהוא השתמש בו ברגעים האחרונים לפני שהוא נהרג? זה מאוד מאוד קשה. אני לא נרגעתי מזה ואני לא יכולה להירגע מזה. אנחנו ממש מקווים שיהיה ונהפוך הוא וזה יחזור אלינו בכל דרך שהיא".

אחרי הפריצה, הגישו ההורים של נתנאל תלונה במשטרה. המשטרה גבתה עדויות, הגיעו חוקרים לבית וניסו לאסוף ראיות. מאז, ההורים לא יודעים מה עומד בגורל החקירה. " בינתיים לא יצרו איתי שום קשר. אנחנו מקווים שיטפלו בזה כמה שיותר מהר, שלא יגיע למקומות לא נכונים ואז יהיה קשה מאוד להשיג את זה".  לסיום, לאם טובה יש רק בקשה אחת מהמשטרה: "מה שאנחנו רוצים זה שהמשטרה תעזור לנו למצוא את החפצים היקרים האלה. חפצים שאין להם ערך כספי. שיעשו כל מאמץ כדי למצוא אותם".

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "החקירה נמצאת בעיצומה". בתשובה לשאלה האם המשפחה יכולה להיות אופטימית, אמרו במשטרה: "הלוואי שהיינו יכולים להבטיח להם את זה, אבל אנחנו מבינים את הרגישות ועושים הכל על מנת להגיע לגנבים ולהחזיר להם את הרכוש".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ביח
ביח
2 שנים לפני

אולי מישהו יזכה להניח את התפילין האלו בזכות הגניבה הזו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום