Search
Close this search box.

בישיבת חומש תוקפים: "ההודעה של דובר צה"ל היא שקר מוחלט"

בישיבת חומש מכחישים את האשמות דובר צה''ל ושולחים אצבע מאשימה לממשלה

תגיות

שתפו :

אתמול, (ב') הוציא דובר צה"ל הודעה חריגה. בהודעה נמסר כי: "בימים האחרונים התרחשו שני אירועים אלימים סמוך למאחז חומש שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון". בפירוט המקרים, מאשים צה"ל מאשים כי תלמידים מהישיבה זרקו אבנים ופגעו בחייליו.

בישיבת חומש הכחישו אתמול את הודעת דובר צה"ל. מהישיבה נמסר:

"הודעה הזו של דובר צה"ל, היא שקר מוחלט מתחילתה ועד סופה והיא מצטרפת להצגת המעצרים שביצעה המשטרה לפני קצת יותר משבוע. הצגה שלמה שנגמרה בשחרור גורף של כלל הבחורים שנעצרו במסגרת הקמפיין להשחרת הישיבה". בישיבה הדגישו כי "לא נזרקה שום אבן ולא נדרס שום חייל צה"ל. חיילי צה"ל הם אחים שלנו! תפסיקו עם השקרים והשנאת החינם הזו". בישיבה באים בדרישות כלפי הגורמים הימניים בממשלה: "הגיע הזמן שגורמי הימין בממשלה יתעשתו ויגידו שלא יתנו יד להשחרת התלמידים וההתעמרות בהם".

בישיבה תקפו את התנהלות הצבא: "אנחנו כאן 15 שנים ומאז הרצח של יהודה מתמודדים עם הניסיון לגדוע את הישיבה. הכנסת מים או סולר לחימום היא מינימום הכרחי לקיום הישיבה כפי שהובטח יותר מפעם אחת על ידי שקד ואורבך" ושולחים אצבע מאשימה לממשלה: התנהלות זו מכוונת על ידי הממשלה שמאפשרת לטרור להשתולל מחד ומכשירה את פרס לערבים על ידי יצירת חיכוך בין חיילי צה"ל לבחורי הישיבה".

https://tovnews.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a0%d7%9e%d7%a6%d7%90-%d7%98%d7%99%d7%9c-%d7%a0%d7%9e-%d7%a9%d7%a0%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%95/

על פי הדיווחים, הבוקר הוצב מחסום חדש בדרך לישיבת חומש. הוכרז שטח צבאי סגור וכוחות הביטחון לא מאפשרים הגעה של אזרחים לישיבה. הבוקר הגיע ראש ישיבת חומש, הרב אלישע כהן הגיע למחסום כשברכבו 2 תלמידי הישיבה. הוא נעצר במחסום והודיעו לו כי מרגע זה רכבו אסור בכניסה.

בהודעה נוספת שפרסמה הבוקר הישיבה, הם תקפו שוב את דובר צה"ל "באישון לילה שפך דובר צה"ל את דמם של תלמידי ישיבת חומש. הפיץ שנאת חינם שקרית נגד תלמידים שכל חטאם הוא לימוד תורה .אנו קוראים לאנשי הימין בממשלה להתעשת במהירות ולעצור את הטירוף הזה" הם קראו.

בחודשים האחרונים עלתה מספר פעמים הישיבה בחומש לכותרות בעקבות פיגוע ירי שהתרחש ב-16 בדצמבר סמוך לישוב. בפיגוע נרצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד, נשוי ואב לילד בן שנה. בעקבות הפיגוע הקשה וכוונת הממשלה לפנות את הישיבה בחומש, החל פולמוס רחב סביב קיומה של הישוב והישיבה בחומש, בשיאה עלו אלפים בדרישה מהממשלה להסדיר מחדש את הישוב שפונה ב2005.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום