Search
Close this search box.

דניאלה וייס: "אני נגד להרגיע – צריך להאיץ כי המהפכה המשפטית מסוכנת"

ראש מועצת קדומים לשעבר ויו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס, בראיון על מהלכיו של שר האוצר, על אהרון ברק ועל הדרך לשכנע מתנגדי רפורמה לרקוד במאחז חדש בגליל

תגיות

שתפו :

הדס פרוש, פלאש 90

לפני שבוע הארץ סערה בעקבות החלטתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להקפיא העברה של מאות מיליונים מכספי התקציב לרשויות מקומיות ערביות כפי שהובטח להן בתקופת הממשלה הקודמת.

ראש מועצת קדומים לשעבר ויו"ר תנועת נחלה, דניאלה וייס, משבחת את השר סמוטריץ' על המהלך: "אני שיבחתי את בצלאל על המהלך הזה בכמה פורומים. זו דוגמה מעולה למשילות, לתת ביטוי לאג'נדה ומה יכול להיות יותר ברור מעצירת תקציבים שניתנו שלא בצדק, לכיוון לא נכון. בצלאל גם דייק ואמר שיש פה שני דברים מסוכנים: הכספים מגיעים למטרות טרור וכשהם מגיעים לעיריות זה לא תמיד הולך לניקיון ולחינוך. אנחנו יודעים כמה פרוטקשן יש במקומות האלה. אם רוצים משילות – כך מתנהג שלטון, נותן ביטוי לאג'נדה שלו".

 

בתגובה לשאלה לגבי עיתוי המהלך, אמרה וייס: "אף פעם אין עיתוי נכון. תמיד גרוע לעשות משהו שהצד שכנגד לא אוהב. אתמול הקראתי מספרו של שמחה רוטמן שנקרא "מפלגת בג"ץ" ומופיע שם ציטוט מעליסה בארץ הפלאות שאומר ש'מה שקובע זה מה שמחליט האדון'. וזו תמצית העניין כולו. מול המהפכה המסוכנת של אהרון ברק צריך לעשות מהפכה בריאה ולהחזיר את האג'נדה היהודית למדינת ישראל. השופט ברק, לא באנו לא"י כדי להקים את מדינת כל אזרחיה אלא מדינה יהודית. הוא ניסה והצליח לעשות כאן מהפכה שפגעה במדינה היהודית".

"אני עם ההשפעה שיש לי על צעירים ועל הגרעינים של תנועת נחלה", מדגישה וייס, "אני נגד להרגיע. להיפך: להאיץ כמה שאפשר משום שהמהפכה המשפטית מסוכנת מאוד. תודה לאל שיש בנבחרת של השרים ימנים מלא מלא".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דר עוז
דר עוז
11 חודשים לפני

צודקת למחצה לא צריך לגמרי להרגיע אלא להמשיך בתיקון הרשי השיחות הגיזענות ואנטי יהודי רוב החילונים לא כאלה אבל רבים מהם שברחו מגרמניה הנאות התחזו ליהודים בארץ ישראל כדי שלא ירדפו אותם והחיות מתגלים בחוצפתם ענאצים לכל דבר שונאי יהודים שונאי מורשת יהודים וגויים נאצים מהגזע הארי התגלו לכול מה שתרכתי כבר 55 שנים בדגש ב20 שנה אחרונות במקום חבר כנסת חזרתי בפעם שנייה לחיי הפשוטים בארה״ב
וגם בארה״ב השנה הקרובה יקרה אותו דבר
כי הדמוקרטיה התגלתה שעובדת רק לעריצים ומנהליה ולא לכל העם

לוליטה 1
לוליטה 1
11 חודשים לפני

צודקת כל מילה בסלע אמן נצליח ..אנחנו מול אספסוף אנטליגנטי ששיבטו את מוחותיהם בהיפנוזה נתנו להם יעד "הראש של ביבי" האנרכיטים פשוט לא ירגעו עד להסגת המטרה הם מהופנטים כבר שנים שרעל מטפטף אט אט למוחות ..רעל אנרכיזם כרגע הם מסוכנים ממש יותר מסטלין או היטלר הם לא עוצרים תוך הרס וריסוק העם ..זה רק לצאת ולחסל את המפגינים הם כבר מתים מזמן הם זומבים..הם מזמן לא אנשים..הם זומבים

בושה
בושה
11 חודשים לפני

גזענית מופרעת וחולת נפש, ערב רב מחללת שם שמיים ברבים. מאות מליונים שמגיעים לרשויות ערביות שיש בה הרבה משתים עשרה ריבוא שלא ידע בין ימינו לשמאלו. איזה הוכחה יש לה על טרור של רשויות ערביות – אפס אחד מוחלט. אבל יש שם אלפי אחים, רופאים, רוקחים, שוטרים וגם חיילים. פרוטקשן? אולי נשלול מאשדוד ? בת ים? גם שם יש פרוטקשן. ווייס וחבריה כשבתאי צבי בדורו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום