חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר בצלאל סמוטריץ': "להחליף את פעילות הפינצטה במבצע רחב היקף למיגור קיני הטרור"

בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, התייחס יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' למבצע בג'נין, לקידום הרפורמה המשפטית ולהתקדמות בנושא ההתיישבות

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, התייחס יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' למבצע בג'נין ואמר: "אני סבור שהגיע העת להחליף את פעילות הפינצטה במבצע רחב היקף למיגור קיני הטרור בצפון השומרון – מבצע שיכול סוף סוף להביא להשבת השקט וההרתעה באיזור. הגיע העת לפעול במקומות הללו גם עם כוחות אוויר ושיריון כדי לשמור על חיי לוחמינו. מדינת ישראל תמשיך ותאבק בטרור למען שלמותה ובטחונה ותגדע כל יד שמבקשת לפגוע בה".

ביחס לרפורמה המשפטית אמר השר סמוטריץ' כי למרות האיומים מהאופוזיציה הם מתכוונים לקדם את עילת הסבירות: "בשבוע האחרון ראינו את השתוללות האופוזיציה. ראינו שלא משנה מה קורה ומהי תוצאת המשחק הדמוקרטי – האופוזיציה ממשיכה להיות אופוזיציה למדינה, חסרת אחריות ומעצורים וכזו שמבקשת לגרור אותנו לכאוס. הנחיתי את יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, יו"ר הסיעה ח"כ שמחה רוטמן, לקדם בוועדה את חוק צמצום הסבירות במתווה שמכונה "סבירות סולברג". בנושא הזה היו הסכמות בבית הנשיא וגם האופוזיציה מבינה שהתיקון הזה הוא הכרחי. נמשיך בע"ה לבצע את התיקונים במערכת המשפט מתוך אחריות ובשיקול דעת, כל זה תחת המנדט שקיבלנו באופן ברור בבחירות האחרונות מרוב מוצק של אזרחי ישראל.

שר האוצר ציין גם את ההצלחות ואת ההתקדמות בנושא ההתיישבות ביו"ש: "מילה אחרונה על ההתיישבות. פרסום תכניות הבניה שיובאו לאישור בכינוס הקרוב של מת"ע היא בשורה אדירה לאזרחי ישראל. נכון לעכשיו אנחנו עומדים על שיא של תכנון כשבוחנים את הנתונים פר שנה. אנחנו נמשיך להוביל את ההתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל באופן ברור ובלתי מתנצל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
צדק חברתי
צדק חברתי
11 חודשים לפני

שלח את צבא שמיים שלך

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום